اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آموزش و پرورش دهگلان:

تمام مدارس دهگلان هوشمندسازی شده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای آموزش و پرورش دهگلان گفت: تمام مدارس دهگلان هوشمندسازی شده‌اند.

تمام مدارس دهگلان هوشمندسازی شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دهگلان اظهار داشت: در حال حاضر تمامی مدارس شاهد، مدارس نمونه دولتی، مدارس هیئت امنایی و مدارس ابتدائی در شهرستان دهگلان هوشمند هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، تمامی امکانات و شرایط برای آغاز سال تحصیلی در این شهرستان فراهم است.

فرماندار دهگلان خاطرنشان کرد: از ماه‌های گذشته با تشکیل کمیته‌های متعدد، برنامه‌ریزی لازم برای بازگشایی مدارس صورت گرفته و تمامی مدارس برای آغاز سال تحصیلی آمادگی کامل را دارند.

رضایی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید نظام 3-3-6 در مدارس شهرستان اجرایی خواهد شد، افزود: با تلاش و پیگیری‌های به عمل آمده، مقدمات لازم از لحاظ نیروی انسانی، فضا و تجهیزات آموزشی برای اجرای این طرح در دهگلان فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید تمام دستگاه‌های ذیربط باید اقدامات لازم را برای هر چه با شکوه‌تر برگزار کردن سال تحصیلی 92 - 91 انجام دهند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دهگلان بر توجه به مسائل تغدیه‌ای و بهداشتی مدارس تاکید کرد و افزود: مرکز بهداشت دهگلان باید با بازدید از مدارس سطح شهرستان ضمن بررسی مسائل بهداشتی، مشکلات احتمالی را برطرف کنند.

رضایی جمعیت دانش‌آموزی شهرستان دهگلان در سال تحصیلی جدید را بیش از 11 هزار نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد دانش‌آموز در 541 کلاس درس مشغول به تحصیل خواهند شد.

به گفته وی، در سال تحصیلی جدید در شهرستان دهگلان 301 کلاس در مقطع ابتدایی، 87 کلاس در مقطع راهنمائی، 89 کلاس در مقطع متوسطه نظری و 64 کلاس در رشته کاردانش تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول