اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

دهیاران در هوشمندسازی مدارس مشارکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: تعدادی از دهیاران در هوشمندسازی مدارس در آمل فعال بودند که امیدواریم این امر در همه روستاها رخ دهد.

دهیاران در هوشمندسازی مدارس مشارکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: آموزش و پرورش اثرگذارترین پایگاه فرهنگی در گسترش فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس و تحکیم ارتباط نسل اول انقلاب اسلامی و نسل جدید است.

فرماندار آمل با اشاره به سند تحول بنیادین و اثرات مثبت آن در آموزش و پرورش افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بهترین بستر ارتقای علمی دانش‌آموزان و تربیت نسل قرآنی، فرهنگی، متعهد و متدین را فراهم می‌سازد.

رئیس شورای آموزش و پرورش آمل با اعلام اینکه این شهرستان از برترین‌های مازندران در هوشمند‌سازی مدارس است، تاکید داشت: در مدارس روستائی دهیاران باید قویا وارد عمل شوند و در امر هوشمند‌سازی سرمایه‌گذاری کنند.

وی در ادامه به اهمیت گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه اشاره داشت و افزود: در آموزش و پرورش، پرورش مقدم بر آموزش است و همه معلمان، مدیران، معاونان و مربیان باید خود را مربی پرورشی بدانند و در امور فرهنگی با تمام توان تلاش کنند.

اکبرزاده ارتباط اولیا با مدرسه را مهم دانست و گفت: کلاس‌های آموزش خانواده بهترین جایگاه طرح و تبیین امور جاری آموزش و پرورش به ویژه اهداف بلند سند تحول بنیادین است.

انتهای‌ پیام/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول