اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسکن تاکید کرد

احیا و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده روستاهای بردسکن

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسکن گفت: بافت‌های فرسوده روستاهای بردسکن با تسهیلات دولتی احیا و مقاوم‌سازی شود.

احیا و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده روستاهای بردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن،محمد عباسپور صبح امروز و در همایش مدیریت، بحران و کاهش بلایای طبیعی در جمع مسئولان، کارشناسان و دهیاران سطح شهرستان بردسکن اظهار کرد: بافت‌های فرسوده در بردسکن و روستاها با تسهیلات دولتی مقاوم‌سازی می‌شود.

فرماندار بردسکن ادامه داد: کار اطلاع‌رسانی به عهده شما است که آحاد مردم را نسبت به مقاوم‌سازی منازل و بافت‌های فرسوده آگاه کنید.

فرماندار بردسکن اظهار داشت: هشدار لازم توسط دهیاران به اهالی روستاها داده شود تا با کمک بنیاد مسکن و تسهیلات دولتی در بحث مقاوم‌سازی اقدام جدی را داشته باشند.

عباسپور با تاکید بر ارائه آموزش و فراگیری دوره‌های آموزشی در بحران‌ها گفت: زمینه آموزش را در سطح شهر و روستاها فراهم کنید و هلال‌احمر هم جدی در این زمینه کمک کند.

وی نیز بر آسیب‌شناسی بروز یکسری از مشکلات در روستاها توسط دهیاران تاکید کرد و افزود: خداوند همیشه به کسانی که دنبال خواستن هستند، کمک می‌کند.

فرماندار بردسکن افزود: همگی وظیفه داریم در ماموریت محوله گام برداریم و کوتاهی نداشته باشیم.

جعفر سلیمانی شهردار بردسکن نیز در این همایش گفت: هرگونه اقدامی که تسهیل‌کننده امور مردم در ساخت و ترمیم بافت‌های فرسوده بردسکن باشد، شهرداری آماده همکاری است.

شهردار بردسکن افزود: به منظور جلوگیری از حوادث و برنامه‌ریزی برای جلوگیری از بلاهای طبیعی، شهرداری واحد دوم آتش‌نشانی خود را در شهرک صنعتی بردسکن تجهیز کرده است که کمک زیادی را به کارخانجات مستقر در شهرک صنعتی داشته است.

وی به گسل درونه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بردسکن روی نوار گسل زلزله قرار دارد که باید نهادهای ذیربط در امر مقاوم‌سازی تلاش بیشتری را داشته باشند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول