اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

30‌ مهرماه؛ آخرین مهلت ارسال ایده‌های برتر در یزد

خبرگزاری فارس: دبیر دهمین جشنواره ملی ایده‌های برتر با اشاره به برپایی این جشنواره آذرماه جاری همزمان با هفته پژوهش، از ارسال بیش از 500 ایده به دبیرخانه جشنواره خبر داد.

30‌ مهرماه؛  آخرین مهلت ارسال ایده‌های برتر در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از ستاد اجرایی و اطلاع‌رسانی دهمین دوره جشنواره ایده‌های برتر، سید ابوالفضل شاهزاده فاضلی اظهار داشت: تعداد ایده‌های ارسالی در این مدت کم، از رشد خوبی برخوردار بوده است.

وی افزود: جشنواره ایده‌های برتر با هدف ایده‌پردازی و شناسایی خلاقیت و نوآوری در سراسر کشور به میزبانی پارک علم و فناوری یزد برگزار می‌شود.

شاهزاده فاضلی ادامه داد: نهمین جشنواره ایده‌های برتر با استقبال چشمگیری روبه‌رو شد به عبارت دیگر، سال گذشته 9 هزار و 462 ایده به دبیرخانه ارسال شد بنابراین پیش‌بینی می‌شود تعداد ایده‌های ارسالی به بیش از 10 هزار مورد برسد.

دبیر دهمین جشنواره ملی ایده‌های برتر خاطرنشان کرد: 30 مهرماه آخرین مهلت ارسال ایده‌ها به این جشنواره است.

شاهزاده فاضلی با اشاره به استفاده پتانسیل‌های سایر پارک‌ها در برگزاری این جشنواره اظهار داشت: پارک‌ها می‌توانند در مورد اطلاع رسانی هرچه بیشتر دهمین دوره جشنواره ایده‌های برتر ما را با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، معرفی شرکت‌ها برای حضور در نمایشگاه و داوری و همزمان با موارد پیشنهادی یاری رسانند.

وی از برپایی نمایشگاه اختراعات و ابتکارات در این جشنواره خبر داد و تصریح کرد: منتخبان سراسر کشور به مدت سه روز اختراعات خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

شاهزاده فاضلی در ادامه با اشاره به اینکه اعضای کمیته داوری جشنواره نیز مشخص شده‌اند، عنوان کرد: انتخاب داور از استان‌های مختلف کشور همچنین دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی صورت گرفته است.

دبیر دهمین جشنواره ملی ایده‌های برتر با بیان اینکه ایده‌ها در گروه‌های 14 گانه می‌توانند به دبیرخانه ارسال شود، گفت: هم‌اکنون سایت جشنواره به نشانی www.best-idea .ir راه‌اندازی شده و تمامی علاقمندان می‌توانند تا پایان مهر ایده‌های خود را به این نشانی ارسال کنند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول