اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همدان:

نخستین مجتمع آموزشی 30 مهر در همدان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان همدان گفت: نخستین مجتمع آموزشی 30 مهر در همدان افتتاح می‌شود.

نخستین مجتمع آموزشی 30 مهر در همدان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد 30 مهر همدان، مجید مجیدی با بیان اینکه در شهرستان همدان 85 انجمن اسلامی در دوره‌های راهنمایی و متوسطه فعال است به فعالیت‌های مرتبط با بزرگداشت بحث حماسه 30 مهر همدان اشاره کرد و افزود: این مهم از ابتدای مهرماه امسال کلید خورد.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار، مسابقه انشاءنویسی ویژه دوره راهنمایی در زمینه 30 مهر برگزار شد، گفت: در 100 مدرسه ناحیه یک و 2 پوسترهای مسابقه توزیع شده است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان همدان به فضاسازی در مدارس در زمینه بزرگداشت حماسه 30 مهر اشاره کرد و افزود: در مدارس دخترانه از طرف دانش‌آموزان با این عنوان که «30 مهر چه واقعه‌ای بود؟» مدارس فضاسازی شده‌اند.

وی با بیان اینکه مسابقه پیامکی بهترین پیام قیام 30 مهر چه بود؟ نیز در طی این هفته در مدارس برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: نشریات ماهانه مدارس در مهرماه به رخداد 30 مهر اختصاص داده شده و برخی مدارس نیز ویژه‌نامه در این زمینه ارائه می‌کنند.

مجیدی با اشاره به حضور راویان 30 مهر 57 در مدارس نیز گفت: دانش‌آموزانی که خود در واقعه 30 مهر حضور داشتند به مراسم‌های دانش‌آموزی اعزام می‌شوند.

وی در بخش پایانی سخنان خود از افتتاح مجتمع 30 مهر همدان شامل سه مدرسه «دبیرستان حجاب»، مدرسه راهنمایی «شهید صباغ‌زاده» و دبیرستان «آیت‌الله معصومی» خبر داد و گفت: این سه مدرسه طی طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش در بحث مجتمع‌سازی در قالب یک مجموعه دیده شده‌اند که عنوان 30 مهر را دارد و در این مجتمع نمایشگاه کتاب نیز تعریف شده که با تخفیف‌های دانش‌آموزی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول