اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خدابنده:

مقاوم‌سازی منازل روستایی از برنامه‌های شهرستان خدابنده است

خبرگزاری فارس: فرماندار خدابنده گفت: مقاوم‌سازی منازل مسکونی روستایی از برنامه‌های شهرستان خدابنده محسوب می‌شود.

مقاوم‌سازی منازل روستایی از برنامه‌های شهرستان خدابنده است

علی یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، مهم‌ترین برنامه شهرستان خدابنده را مقاوم‌سازی منازل مسکونی روستایی عنوان کرد و اظهار کرد: با توجه به این امر که شهرستان خدابنده دارای روستاهای بسیاری است، مقاوم‌سازی منازل مسکونی از ضروریات است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تسهیلات مطلوبی در گذشته برای مقاوم‌سازی منازل مسکونی به روستاییان ارائه شده است، افزود: ارائه این تسهیلات موجب مقاوم‌سازی بیشتر منازل مسکونی روستایی شده است.

فرماندار خدابنده بر ضرورت مقاوم‌سازی همه منازل مسکونی روستایی تاکید کرد و گفت: مقاوم‌سازی منازل مسکونی موجب کاهش تخریب در زمان بروز حوادث غیرمترقبه می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم باید با رعایت قوانین ساخت و ساز منازل مسکونی مقاومی را احداث کنند، افزود: دولت حمایت‌های لازم را از این قشر انجام می‌دهد.

یوسفی ادامه داد: با توجه به بروز حوادث غیرمترقبه در شهرستان خدابنده مانورهای مختلفی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های لازم در خصوص مانورهای مختلف برای آمادگی در برابر حوادث غیرمترقبه در شهرستان انجام می‌شود، افزود: در طول سال با توجه به حوادثی که شهرستان را تهدید می‌‌کند، این مانورها برگزار می‌شود.

فرماندار خدابنده با اشاره به اینکه از 40 حادثه‌ای که در کشور اتفاق می‌افتد در استان زنجان و تبع آن در شهرستان خدابنده نیز این حوادث روی می‌دهد، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث طبیعی در شهرستان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه با تشکیل ستاد حوادث غیرمترقبه در استان اقدامات مطلوبی در زمینه آمادگی در برابر حوادث طبیعی در استان انجام شده است، افزود: در شهرستان خدابنده نیز این ستاد تشکیل شده و جلسات آن به صورت منظم برگزار می‌‌شود.

یوسفی با اشاره به اینکه تجهیزات و امکانات شهرستان برای مقابله با حوادث طبیعی آماده شده است، افزود: در زمینه امداد و نجات نیز پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمار بالای تصادفات در شهرستان خدابنده تصریح کرد: بیشترین مرگ و میر در اثر بی‌احتیاطی و غیراستاندارد بودن جاده‌ها در شهرستان خدابنده به وقوع می‌پیوندد.

فرماندار خدابنده از برنامه‌ریزی‌های شهرستان برای رفع نقاط حادثه‌خیز و استاندارد کردن جاده‌ها توسط فرمانداری خبر داد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول