اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 2 ماه آینده

10 هزار واحد مسکن مهر در استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی از بهره‌برداری از 10 هزار واحد مسکن مهر تا دو ماه آینده در شهرهای مختلف استان خبر داد.

10 هزار واحد مسکن مهر در استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد صبح امروز در نشست کارگروه مسکن استان اظهار داشت: در حال حاضر عملیات احداث 10 هزار واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در استان در دست اقدام است که پیش‌بینی می‌شود تا اواخر پاییز به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: از این تعداد 8 هزار و 102 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و بقیه در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت به متقاضیان واگذار می‌شود.

استاندار مرکزی با اشاره به اقدامات ارزشمند استان در راستای اجرای سریع مسکن مهر گفت: استان مرکزی در اجرای طرح مسکن مهر یکی از استان‌های پیشتاز و صاحب‌نام کشور است که توانسته این واحدها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن احداث و به متقاضیان واگذار کند.

شعبانی‌فرد بیان کرد: خوشبختانه اجرای طرح مسکن مهر یکی از طرح‌های بسیار موفق دولت نهم و دهم بود که امروز بسیاری از کشورها خواهان الگوگیری از این طرح هستند و می‌توان گفت مسکن مهر قابلیت تبدیل شدن به یک الگوی جهانی را دارد.

وی با اشاره به اینکه باید با تامین امکانات رفاهی لازم زمینه رضایت‌مندی مردم را در پروژه‌های مسکن مهر فراهم کرد افزود: هم‌اکنون‌ واحدهای بسیاری در سطح استان در دست اقدام است که از پیشرفت‌های بسیار خوبی برخوردارند.

استاندار مرکزی در ادامه از آغاز عملیات اجرایی چند پروژه در اراک خبر داد و گفت: به زودی پنج طرح عمرانی توسط شهرداری اراک در نقاط مختلف شهر کلنگ‌زنی خواهد شد که مسئولان شهرداری باید بکوشند این پروژه‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اتمام برسانند.

شعبانی‌فرد پیرامون وضعیت فرودگاه نیز خاطر نشان ساخت: عملیات تعریض باند فرودگاه اراک هم‌اکنون با سرعت قابل توجهی در دست اقدام است که پیش‌بینی می‌شود در دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

به گفته وی با اتمام عملیات تعریض باند زمینه انتقال مسافران به مکه مکرمه و عتبات عالیات فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب در تحریم به سر می‌برد و دور زدن تحریم‌های دشمنان کار جدیدی نیست ادامه داد: استان مرکزی از آمادگی همه جانبه برای مقابله با تحریم‌های دشمنان برخوردار است و با اقتدار کامل و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان توانسته پروژه‌های بزرگی در سطح ملی و استانی اجرا کند و از تحریم‌های دشمنان به آسانی عبور کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی نیز گفت: انشعاب آب، برق، گاز و تلفن به واحدهای مسکن مهر در 15 روز آینده وصل خواهد شد.

غلامرضا خرمی افزود: خدمات آب و برق و گاز مورد نیاز واحدهای مسکن مهر بدون کوچک‌ترین مشکلی در استان از سوی مسئولان ذی‌ربط ارائه می‌شود.

به گفته وی پروژه آسفالت 170 کیلومتر راه روستایی، اصلی و فرعی نیز در دست اقدام است که به زودی به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول