اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرگز:

4244 مسکن روستایی بندرگز مقاوم‌سازی شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بندرگز گفت: در بخش مسکن روستایی 4 هزار و 244 واحد تا به حال مقاوم‌سازی شدند و از این تعداد بالغ بر 2 هزار و 55 واحد به بهره‌برداری رسید.

4244 مسکن روستایی بندرگز مقاوم‌سازی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا عسگری ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان بندرگز اظهار داشت: خوشبختانه در سطح شهرستان بندرگز پروژه‌های مسکن مهر موفقیت‌های خوبی حاصل کرد و قرار است تا پروژه 108 واحدی در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

وی در خصوص پروژه 150 واحدی روستای نوکنده تصریح کرد: در این پروژه‌ها نیز عملیات محوطه‌سازی و سفیدکاری به اتمام رسیده و پیش‌بینی ما این است تا واحدهای مسکن مهر نوکنده را نیز در دهه فجر به مردم تحویل دهیم.

فرماندار شهرستان بندرگز افزود: برای پروژه 300 واحدی تعاونی مسکن مهر نیز افرادی در این تعاونی عضو شده و ثبت‌نام کردند و از بین خودشان هیئت مدیره و مدیرعامل انتخاب کردند و تحت نظر تعاونی کارها در حال انجام است.

عسگری متذکر شد: از تعداد 300 واحد تعاونی مسکن مهر 80 واحد آن به درخواست متقاضیان به علت نداشتن مسکن و با موافقت تعاون و مدیرعامل تعاونی مسکن مهر در حال بهره‌برداری است و به مردم تحویل داده شد که بنا داریم مابقی پروژه‌ها را در دهه فجر به بهره‌برداری برسانیم.

وی بیان داشت: در مسکن خودمالکی یک‌هزار و 855 واحد از افرادی که مالکیت زمین داشتند از وام مسکن مهر استفاده کردند و از این تعداد هزار واحد تحویل مردم شد و بخش دیگر آن نیز به دنبال متقاضی است.

فرماندار شهرستان بندرگز با اشاره به اینکه از ظرفیت بخش خصوصی نیز برای پیشبرد پروژه‌های مسکن مهر استفاده شده است یادآور شد: بخش خصوصی خارج از بخش خودمالکان است و افرادی که از تمکن مالی خوبی برخوردار بودند زمین خریداری کرده و مسکن انبوه درست کردند که 300 واحد آن تحویل داده شد و 300 واحد دیگر نیز در حال ساخت داریم همچنین 200 واحد دیگر نیز در دست ساخت است.

عسگری اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم درخواست مردم شهرستان بندرگز و روستاییانی که متقاضی مسکن مهر هستند را در موعد مقرر تحویل دهیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول