اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان:

هدف پلیس در اعمال جریمه رعایت قوانین است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: هدف پلیس اعمال جریمه برای افراد نبوده بلکه رعایت درست قوانین راهنمایی و رانندگی مورد نظر است.

هدف پلیس در اعمال جریمه رعایت قوانین است

مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: اعمال قانون در برابر تخلفات رانندگی از برنامه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ارائه برگه‌های جریمه به متخلفان بر اساس قانون صورت می‌گیرد، افزود: پلیس در برابر تخلفات رانندگان ابتدا با ارائه توضیحات لازم به اعمال قانون می‌پردازد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان ادامه داد: مرکز پایش تصویری برای درج تخلفات رانندگان و بهبود عبور و مرور در سطح شهر زنجان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 10 نقطه شهر زنجان توسط دوربین پایش تصویری می‌شود، خاطرنشان کرد: برای کاهش حضور ماموران در صحنه مراکز اصلی شهر پایش تصویری می‌شود.

شمس‌آذر بررسی تصادفات رانندگی و کمک به ایجاد ترافیک روان را از برنامه‌های مرکز پایش تصویری عنوان کرد و گفت: همه تخلفات رانندگان در نقاط مذکور عکسبرداری شده و به آدرس منزل شخص ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه با نصب دوربین در سطح شهر نظارت‌های لازم بر عبور و مرور صورت می‌گیرد، یادآور شد: گره‌های ترافیکی با هدایت این مرکز حل می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه 15 درصد جرائم راهنمایی و رانندگی زنجان از طریق این مرکز ثبت شده است، افزود: در گام‌های بعدی دوربین‌های بیشتری در سطح شهر زنجان نصب می‌شود.

وی توقف در محل ممنوع ،پارک دوبله و پارک در محل عابر پیاده را از تخلفات شهروندان زنجانی برشمرد و گفت: با هر گونه تخلف راهنمایی و رانندگی مقابله می‌شود.

شمس‌آذر یادآور شد: در شش ماهه نخست سال جاری تصادفات درون شهری زنجان 13 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول