اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

پلیس جامعه‌محور باید به روز باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلب مشارکت مردم با ابزارهای سنتی و دیدگاه‌های قدیمی امکان‌پذیر نیست در نتیجه پلیس جامعه‌محور باید به روز باشد.

پلیس جامعه‌محور باید به روز باشد

علیرضا عادلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام، اظهار کرد: جلب رضایت‌مندی اقشار مختلف جامعه از اهداف اصلی پلیس کهگیلویه و بویراحمد در اجرای ماموریت‌های خود است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد جلب مشارکت مردم را عمده‌ترین بحث پلیس جامعه‌محور دانست و عنوان کرد: جلب این مشارکت‌ها با ابزارهای سنتی و دیدگاه‌های قدیمی امکان‌پذیر نیست و می‌طلبد که پلیس جامعه‌محور به روز باشد.

عادلی افزود: پلیس کهگیلویه و بویراحمد در کنار مردم و همراه آن‌ها است و تلاش دارد بهترین و بالاترین خدمات را به مردم ارائه کند.

این مسئول با اشاره به تأثیر مستقیم امنیت بر پیشرفت اقتصادی این استان گفت: با همدلی و وفاق بین مسئولان استانی شاهد وجود امنیت مطلوب و پایدار در سطح استان هستیم.

وی در ادامه اضافه کرد: وجود امنیت پایدار باعث افزایش سرمایه‌گذاری در بخش‌های اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد شده است.

مسئول ارشد انتظامی کهگیلویه و بویراحمد داشتن امنیت مطلوب را علاوه بر مشارکت همه اقشار مختلف جامعه نیازمند پلیسی کارآمد، علمی، هوشمند و مقتدر ذکر و تصریح کرد: پلیس امروز یک پلیس علمی، موفق، ولایت‌مدار و توانمند است.

عادلی ضمن تشریح عملکرد فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری متذکر شد: نیروی انتظامی استان با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با برهم زنندگان نظم و امنیت، توزیع‌کنندگان مواد مخدر، کالای قاچاق و اراذل و اوباش به شدت برخورد می‌کند.

فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خدمت در نیروی انتظامی را یک کار استثنایی خواند و بیان داشت: نیروی انتظامی با همه اقشار مختلف جامعه سروکار دارد و در خدمت مردم است، چرا که خدمت به مردم از بهترین عبادت‌ها به شمار می‌رود.

وی گفت: مردم ما در طول هشت سال دفاع مقدس این همه شهید تقدیم انقلاب کردند تا ارزش‌ها را حفظ کنند و افتخار پلیس دفاع از ارزش‌های انقلاب و دین مبین اسلام است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول