اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 3500 میلیون ریال

ساختمان پلیس راه قاینات افتتاح شد

خبرگزاری فارس: ساختمان پلیس راه قاینات با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 500 میلیون ریال که از محل منابع ملی تأمین شده است به بهره‌برداری رسید.

ساختمان پلیس راه قاینات افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پلیس راه قاین اظهار کرد: متراژ این ساختمان 6 هزار و 859 مترمربع بوده و عملیات احداث آن از سال 85 آغاز شده است.

ابراهیم نصری به حجم عملیات انجام شده در این پروژه اشاره کرد و افزود: عملیات خاک‌برداری، احداث رمپ ورودی و خروجی به میزان 6 هزار مترمکعب، خاکبرداری و خاکریزی ابنیه فنی برای احداث این پروژه به میزان 48 مترمربع شامل ساختمان اداری، موتورخانه و پارکینگ مسقف از جمله عملیات‌های انجام شده در این پروژه است.

وی انجام 6 هزار مترمربع آسفالت، اجرای 300 متر شبکه برق، نصب یک دستگاه ترانس، اجرای 2.5 کیلومتر شبکه آبرسانی و احداث ایستگاه پمپاژ آب را از دیگر عملیات‌های انجام شده در این پروژه برشمرد.

مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی از اجرای دو دستگاه برج نوری 30 متری برای روشنایی محوطه این ساختمان خبر داد و یادآور شد: 12 عدد کنتور 400 ولتی در هر یک از این دستگاه‌ها کار شده است.

نصری اجرای 400 متر جدول‌کشی رمپ و رنگ‌آمیزی را از دیگر اقدامات انجام شده در این ساختمان عنوان کرد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول