اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای آذربایجان‌غربی:

پلیس فتا با 48 سایت غیرمجاز برخورد کرد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: پلیس فتای آذربایجان‌غربی با 48 فروشگاه اینترنتی غیرمجاز در سطح استان برخورد کرد.

پلیس فتا با 48 سایت غیرمجاز برخورد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسن کوره‌بلاغی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پلیس فتای استان با فروشگاه‌های اینترنتی غیرمجاز مقتدرانه برخورد می‌کند، اظهار داشت: کارکنان این پلیس در پی اجرای طرح جهانی پانکه‌آ پنج که با مشارکت 88 کشور دنیا از جمله ایران در فضای مجازی به اجرا گذاشته شد، ضمن بومی‌سازی طرح به صورت همزمان با همکاری فرماندهان شهرستان‌های تابعه به مدت یک هفته اجرا شد.

وی با اشاره به برخورد پلیس فتا با سایت‌های غیرمجاز در استان، افزود: در این راستا با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان این پلیس تعداد 48 مورد از سایت‌های تبلیغ و فروش اینترنتی داروهای غیرمجاز و غیربهداشتی که بدون مجوز ارگان‌های مربوطه در استان فعالیت می‌کنند شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضایی محل نگهداری این داروها در شهرستان‌های تابعه و مرکز استان مورد بازرسی قرار گرفت.

کوره‌بلاغی تصریح کرد: در بازرسی از محل‌های دپو 66 هزار و 427 فقره انواع لوازم آرایشی بهداشتی و داروی غیرمجاز کشف و ضبط شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه فروشگاه‌های اینترنتی بدون مجوز از ارگان‌های ذی‌ربط اقدام به فروش و تبلیغ اقلام دارویی و غیربهداشتی می‌کردند، گفت: مردم بدون اطلاع از عوارض جانبی این کالاها فریب تبلیغات آن‌ها را خورده و اقدام به خریداری می‌کردند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان‌غربی ادامه داد: در پیگیری‌های فنی و تخصصی کارشناسان این فرماندهی ضمن کشف اقلام دارویی و بهداشتی غیرمجاز، 13 نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول