اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان:

اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه پلیس است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی گیلان گفت: اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه پلیس است و برای کسب این امر دستگیری مجرمان را سرلوحه کارهای خود قرار داده‌ایم.

اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی عصر امروز در جمع پرسنل و کارکنان انتظامی استان اولویت وظایف پلیس را تأمین آرامش، آسایش، آسودگی و امنیت مردم دانست.

وی با قدردانی از تلاش‌های مضاعف همکاران انتظامی خود در استان به ویژه در هفته ناجا افزود: با بررسی نقاط ضعف و قوت در ارائه خدمات به مردم باید بهتر از گذشته عمل کرد.

فرمانده انتظامی گیلان ادامه داد: پلیس در شرایط سخت اقتصادی، تلاش مضاعف کرده و بیشتر به دنبال تأمین امنیت مردم است.

وی از خانواده‌ها و مردم استان خواست توصیه‌های پلیسی را برای ارتقای امنیت خود و خانواده‌هایشان عملی کرده و راه‌های ورود ناامنی را کاملا مسدود کنند.

قائدرحمتی مردم گیلان را بسیار بزرگوار، ریزبین و حق‌شناس معرفی کرد و یادآور شد: مردم دقیقاً اعمال و وظایف پلیس را زیر نظر دارند و پلیس را در تأمین امنیت بهتر یاری می‌رسانند.

وی تصریح کرد: کمک و یاری رساندن به مردم سبب افتخار پلیس بوده و در این راستا این فرماندهی توانسته است با بلوک‌بندی، امنیت مناسب برای دانش‌آموزان و تسریع در امور مرکز فوریت‌های پلیسی 110 را فراهم کند.

این مسئول اضافه کرد: برای اینکه مأموریت‌های ما نتیجه‌بخش شود سناریوهای فرضی را در سطح استان به مرحله اجرا درآوردیم و ضمن سنجیدن عملکرد هر واحد، در صورت ضعف به ارتقای آن کمک می‌کنیم.

رئیس پلیس گیلان اولویت وظایف پلیس را تأمین آرامش، آسایش، آسودگی خاطر و امنیت مردم عزیز اعلام کرد و یادآور شد: اعتماد بزرگ‌ترین سرمایه برای پلیس بوده و برای کسب اعتماد نیز ادب، رأفت، اخلاق برای آرامش مردم و اقتدار برای ارعاب و دستگیری مجرمان را در سرلوحه کارهای خود قرار داده‌ایم.

وی به اجرای دقیق قوانین از طرف پلیس تأکید کرد و متذکر شد: مجری قانون خودش باید ملزم به رعایت قانون باشد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول