اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:

ولایت‌مداری و اصلاح‌پذیری سرمایه اجتماعی پلیس است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: امروز ولایت‌مداری، اصلاح‌پذیری، میزان مشارکت مردم در ماموریت‌های پلیس سرمایه اجتماعی این نیرو محسوب می‌شود.

ولایت‌مداری و اصلاح‌پذیری سرمایه اجتماعی پلیس است

سردار یحیی شرفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: میزان اثرگذاری و شادابی جامعه به میزان همگرایی واقعی افراد در جامعه مربوط می‌شود.

وی با بیان اینکه در رویکرد جدید نیروی انتظامی سرمایه اجتماعی به عنوان اساس اقتدار این نیرو معرفی شده است، افزود: در این رویکرد پلیس با اعتبار، اعتماد و میزان مشارکت مردم در برنامه‌های نیروی انتظامی از اقتدار لازم برخوردار می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر اقتدار پلیس به اسلحه و داشتن مهمات نیست، خاطرنشان کرد: امروز ولایت‌مداری، دین‌مداری، خدامحوری، اصلاح‌پذیری، بهبود مدیریت و میزان مشارکت مردم در ماموریت‌های این نیرو اقتدار پلیس را به نمایش می‌گذارد.

وی با بیان اینکه میزان پشتیبانی مردم از ماموریت پلیس بر اقتدار این نیرو می‌افزاید، خاطرنشان کرد: پلیس با درک این موضوع گام در راهی متناسب با نیازهای جامعه گذاشته است.

سردار شرفی جهاد در راه خداوند متعال و مردم را دارای اجر معنوی بزرگی دانست و گفت: پلیس با توجه به اینکه انجام اعمال صالح و قرب به خداوند متعال انسان را به راه سعادت رهنمون می‌کند مردم را به حضور در این راه دعوت می‌کند.

وی با اشاره به تماس 1.5 میلیون نفر با پلیس 110 استان زنجان خاطرنشان کرد: اعتماد مردم به این نیرو و علاقه‌مندی آنان در مشارکت در طرح‌های پلیس مایه افتخار این نیرو محسوب می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه ایجاد فضای معنوی در جامعه به کاهش جرائم کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: دشمنان در صدد زدودن معنویت از جامعه هستند.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان در 33 سال گذشته علیه نظام خاطرنشان کرد: برای مقابله با توطئه‌های دشمنان باید فضای معنوی جامعه را گسترش داد.

سردار شرفی بر ضرورت افزایش آگاهی مردم در زمینه جرائم تاکید کرد و گفت: مردم باید با ناهنجاری‌های اجتماعی آشنا شوند.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد خدشه‌دار کردن صفوف اتحاد مردم در جامعه است، افزود: باید با همگرایی و برنامه‌ریزی مطلوب توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان ادامه داد: اگر ارتباطات اجتماعی و مشارکت مردم در امور نباشد، پلیس نمی‌تواند اقدامات لازم را برای مقابله با ناهنجاری‌های جامعه انجام دهد.

وی بر ضرورت توسعه فرهنگ عمومی، مدنی و سیاسی جامعه تاکید کرد و گفت: باید برای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه تلاش شود.

سردار شرفی با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی در زنجان خاطرنشان کرد: زنجان به عنوان پایتخت پیاده‌روی کشور بار دیگر همگرایی مردم را به منصه ظهور گذاشت.

وی با بیان اینکه حضور چشمگیر مردم در این همایش قابل تقدیر است، افزود: مردم متدین زنجان با حضور در این همایش یکبار دیگر همبستگی خود را به نمایش گذاشتند.

فرمانده نیروی انتظامی ارتقای انضباط اجتماعی و اخلاقی را از برنامه‌های مهم این نیرو عنوان کرد و گفت: برگزاری چنین همایش‌هایی در ارتقای انضباط اجتماعی موثر است.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول