اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

تشکیلات نفری پلیس اصفهان جوابگوی نیازها نیست

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تشکیلات امنیتی و نفرات پلیس اصفهان جوابگوی نیاز روز اصفهان نیست و باید ارتقاء پیدا کند.

تشکیلات نفری پلیس اصفهان جوابگوی نیازها نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فتح‌الله معین ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به توسعه صنعتی و تجاری شهرک‌ها اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به پیچیدگی مسائل شهری با نوعی کمبود در نیروی انتظامی در همه سطوح روبه‌رو هستیم.

وی با بیان اینکه نظم و امنیت می‌تواند موجب کاهش شود، افزود: آنچه مردم می‌بینند وضعیت راهنمایی و رانندگی و ترافیک و بی‌انتظامی است که زیبنده شهر اصفهان نیست.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: این تشکیلات و نفرات پلیس جوابگوی شهر اصفهان نیست، هر چند مأموران راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی شهر اصفهان بیش از حد توان خود فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته تصویب شد که شهرداری اصفهان 100 نیروی خارج از سازمان نیروی انتظامی را برای بهبود شرایط ترافیکی به خدمت نیروی انتظامی درآورد، ادامه داد: قرار شد در ابتدا 50 نیرو به کمک به صورت پیمانی استخدام شوند که البته محقق شدند.

معین گفت: طرح ساماندهی گشت محلات نیاز به بازنگری جدی به منظور بالا بردن ضریب امنیتی در محلات لازم است که نیروی انتظامی باید اقدام کند.

وی در ادامه صحبت‌های خود  با اشاره به اینکه سالانه میلیاردها تومان صرف هزینه فضای سبز در شهر داری می‌شود، افزود: باید امنیت شهر با توجه به تردد مردم تأمین شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: فعالیت‌های نیروی انتظامی در زمینه ایجاد امنیت در سطح شهر اصفهان همانند حلقه تکمیلی فعالیت‌‌های شهرداری است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول