اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی:

جامعه‌ ایمن‌ در گرو تعامل بیشتر شهروندان ‌با پلیس است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: جامعه‌ای ایمن‌تر است که شهروندان آن راضی‌تر و تعامل آنان با پلیس بیشتر باشد.

جامعه‌ ایمن‌ در گرو تعامل بیشتر شهروندان ‌با پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری عصر امروز در جلسه تقدیر از کارکنان نیروی انتظامی شهرستان مشهد اظهار کرد: ایجاد نظم و امنیت و ضابط قوه قضائیه‌بودن از دیگر وظایف ذاتی پلیس محسوب می‌شود.

وی افزود: تغییر در مفهوم و گفتمان امنیت، تغییر در کارکرهای پلیس نسبت به گذشته را به همراه داشته است.

غفاری با اشاره به تعریف سابق تهدید مبنی بر "عوامل خطرآفرین برای امنیت عمومی در حوزه جرایم خشن"، افزود: این تعریف در حال حاضر به تمام عناصر سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی و علمی که امنیت مردم را دچار مخاطره کند اطلاق می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: امروز امنیت به شرایطی اطلاق می‌شود که ملت بتواند ارزش‌های خود راحفظ کند در حالی که در گذشته امنیت صرفا به فراغت از تهدید اطلاق می‌شد.

وی خاطر نشان کرد: امروز امنیت جوامع صرفا به کثرت تعداد نیروها، پاسگاه‌ها و پایگاه‌های پلیس و ادوات تجهیزات اطلاق نمی‌شود بلکه جامعه‌ای ایمن‌تر است که شهروندان آن راضی‌تر و تعامل آنان با پلیس بیشتر باشد.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول