اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

آسایش جامعه مرهون خدمات خالصانه پلیس است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی انتظامی و پرسنل همیشه بیدار آن به عنوان بازوان توانمند نظام با فداکاری و کار و تلاش مجدانه نقش مهم و بارزی در برقراری نظم و استقرار امنیت پایدار در کشور ایفا می‌کند.

آسایش جامعه مرهون خدمات خالصانه پلیس است

سید حسین صابری در حاشیه آیین استقلال فرماندهی انتظامی چرام از شهرستان کهگیلویه و مستقر شدن آن در این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با اشاره به هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی اظهار کرد: ما معتقدیم خیلی از بلایا طبیعی نیست بلکه دست‌ساز خود ما بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این ما هستیم که از نعمت‌های خدا خراب استفاده کرده، آسیب وارد کرده و با حادثه‌آفرینی خانواده و حتی یک خاندان را عزادار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از بلایا هست که قابل پیش‌بینی و پیشگیری است، عنوان کرد: وظیفه ما این است که آموزش‌های لازم را ارائه کرده و با پیش‌بینی عمده خسارات ناشی از حادثه‌ها را از بین ببریم.

این مسئول در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به مستقر شدن فرماندهی انتظامی شهرستان چرام و ضمن تقدیر از همت و تلاش و مجاهدت‌های شبانه کارکنان نیروی انتظامی ابراز داشت: اگر امروز همه ما با خیال راحت زندگی می‌کنیم و به کسب و کار می‌پردازیم در سایه مجاهدت‌های این دلاورمردان است که با برقراری آرامش و امنیت ما را به آسایش می‌رسانند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی سازمانی مسلح در تابعیت فرماندهی کل قوا و وابسته به وزارت کشور است، متذکر شد: هدف از تشکیل نیروی انتظامی استقرار نظم و امنیت و تامین آسایش عمومی و فردی و نگهبانی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در چارچوب این قانون در قلمرو کشور است.

صابری با اشاره به مأموریت و وظایف نیروی انتظامی گفت: استقرار نظم و امنیت و تامین آسایش عمومی و فردی، مقابله و مبارزه قاطع و مستمر با هرگونه خرابکاری، تروریسم، شورش و عوامل و حرکت‌هایی که مخل امنیت کشور باشد از جمله وظایف نیروی انتظامی است.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شاهد استقرار فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان چرام بودیم و مطمئن هستیم این عزیزان با رعایت شرط اصلی موفقیت نیروی انتظامی که همان اخلاص همراهی با مردم است، آماده جان‌فشانی در راه تأمین امنیت هستند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول