اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امنیت عمومی منطقه انتظامی دشتی خبر داد

برخورد قاطعانه پلیس در جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای

خبرگزاری فارس: رئیس اطلاعات و امنیت عمومی منطقه انتظامی دشتی با بیان اینکه پلیس در جمع‎آوری ماهواره‌ برخورد قاطعانه‌ای دارد گفت: با 100 میلیون تومان هزینه برای جمع‌آوری ماهواره می‌توان 10 هزار جوان مثبت تحویل جامعه داد.

برخورد قاطعانه پلیس در جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی فرزاد انبارکی صبح امروز در نشست با مسئولان فرهنگی شهرستان دشتی اظهار داشت: با بررسی‎هایی که انجام داده‎ایم برخورد مقطعی بازده مثبتی نخواهد داشت و با توجه به تغییر نحوه و شکل استفاده از تجهیرات ماهواره‎ای برخوردهای نیروی انتظامی مداوم است.

وی با بیان اینکه دشتی رتبه دوم استان در برخورد با جمع‎آوری تجهیزات ماهواره‎ای را دارد تصریح کرد: برخورد نیروی انتظامی در حال حاضر با دیش‎های ماهواره‎ای است که به صورت علنی در دید عموم مردم قرار دارند.

انبارکی با بیان اینکه پوشش نامناسب دانش‎آموزان پسر و دختر برگرفته از برنامه‎های ماهواره‎ای است گفت: طبق بررسی‎های انجام شده مشخص شد که استفاده بسیاری از شهروندان از ماهواره به منظور دسترسی به تمام شبکه‎های استانی است.

وی تاکید کرد: باید دستگاه‎های ماهواره را از مردم بگیریم و دستگاه دیجیتال را جایگزین آن کرده و در اختیار مردم قرار دهیم.

وی ادامه داد: کار فرهنگی هزینه‎بردار است ولی اثرات و نتایج بسیار خوبی به دنبال خواهد داشت.

انبارکی با بیان اینکه تمام کانال‎های ماهواره‎ای منتشر کننده یأس و ناامیدی هستند ادامه داد: می‌توان با 100 میلیون تومان هزینه برای جمع‌آوری ماهواره از شهرستان دشتی، 10 هزار جوان مثبت تحویل جامعه دهیم.

رئیس اطلاعات و امنیت عمومی منطقه انتظامی دشتی گفت: در ارتباط با تجدید برخورد نیروی انتظامی با مزاحمت‎های خیابانی و نوامیس مردم این امر یکی از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است و پوشش نامناسب برخی از زنان زمینه‎ای برای تشدید این مزاحمت‎ها شده است.

انبارکی افزود: با تلاش پرسنل نیروی انتظامی 200 درصد افزایش کشف مشروبات الکلی داشته‎ایم و افرادی نیز در این رابطه دستگیر کرده و تحویل مراجع قضایی داده‎ایم.

وی یادآورشد: با بررسی‎های به عمل آمده شهرستان دشتی در زمینه امنیت اجتماعی رتبه بسیار بالایی را در سطح استان و حتی کشور دارد و این مرهون فرهنگ غنی این شهرستان و همت عالی مدیران و مسئولان مربوطه است.

انبارکی خاطر نشان کرد: اقدامات سخت‎افزاری و نرم‎افزاری و مکملی با همکاری همه دستگاه‎ها می‎تواند نتیجه‌بخش و با بازخورد مطلوبی باشد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‎های متنوع در هفته نیروی انتظامی گفت: نصب 50 مورد بنر در رابطه با هشدارهای انتظامی، امنیتی و سوء امنیتی در نقاط مختلف، برگزاری نمایشگاه هشدارهایی در زمینه آسیب‎های موادمخدر، مشروبات الکلی، بدحجابی و بدپوششی و سایر موارد و همچنین ارائه مشاوره در محل کلانتری 11 خورموج و توزیع ده‎ها بروشور هشدارهای انتظامی از جمله این برنامه‎هاست.

رئیس اطلاعات و امنیت عمومی منطقه انتظامی دشتی افزود: کارشناسان نیروی انتظامی به 40 مسجد و مدرسه شهرستان اعزام شدند و در ارتباط با مسائل تهاجم فرهنگی، هشدارهای انتظامی به دانش‎آموزان دختر و پسر به ویژه در مقاطع راهنمایی و دبیرستان ارائه دادند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول