اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی کرمان:

همراهی مردم با پلیس تخلفات را کاهش می‌دهد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان سطح امنیت در استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با همراهی و همیاری مردم شاهد کمترین تخلفات و از بالاترین سطح امنیت برخوردار هستیم.

همراهی مردم با پلیس تخلفات را کاهش می‌دهد

علی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی و وضعیت امنیت در استان کرمان اظهار داشت: خانواده‌ها در آتیه فرزندان نقش به سزایی دارند و باید تمام امورات فرزندان در بیرون و داخل منزل را تحت نظر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه یک عمل نادرست و سوء والدین در برابر فرزند چندین برابر بیشتر از یک عمل خوب تأثیر می‌گذارد، افزود: بنابراین باید در این زمینه مراقبت‌های ویژه‌ای داشته باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: امروز مصرف مواد مخدر صنعتی و توهم‌زا از جمله شیشه و کریستال یکی از خطرناک‌ترین معضلاتی هستند که جوانان در معرض آن قرار دارند.

وی سطح امنیت در استان کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با همراهی و همیاری مردم شاهد کم‌ترین تخلفات هستیم و از بالاترین سطح امنیت برخوردار خواهیم بود.

کاظمی به بعد فرهنگی مذهبی بخش طغرالجرد کوهبنان اشاره کرد و بیان داشت: حضور فعال مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه دفاع مقدس و تقدیم بیش از 80 نفر شهید و بیش از 130 نفر جانباز سبب شده امروز هم این مردم در سنگر اقتصاد کشور به همت و ایثار بپردازند.

وی از مسئولان معادن زغال‌سنگ خواست تا با پرداخت به موقع حقوق کارگران از هرگونه تبعات و یا تنش و اعتصاب در منطقه جلوگیری کنند تا حقی از کارگران زحمتکش که روزی حلال را از راه سخت استخراج معادن به دست می‌آورند، ضایع نشود.

کاظمی تصریح کرد: ما با پشتوانه رسانه‌ها کار می‌کنیم و آنها نقش بسیار مؤثری به وسیله اطلاع‌رسانی در ارتقای امنیت اجتماعی ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول