اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی نیمه نخست امسال

400 کیلومتر از راه‌های فاروج بهسازی شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره راه و شهرسازی فاروج گفت: 400 کیلومتر از راه‌های این شهرستان طی نیمه نخست امسال بهسازی شد.

400 کیلومتر از راه‌های فاروج بهسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی، محمد مصرزاده اظهار کرد: همچنین اجرای 35 مورد عملیات در حوزه‌های راه‌سازی، نگهداری راه‌ها، مسکن مهر، شهرسازی و معماری، فنی و اجرایی و املاک و حقوقی در این اداره طی نیمه ماه نخست امسال انجام گرفته است.

وی افزود: در بخش راه‌سازی پروژه باش‌محله، چری، زینکانلو، پروژه خرق و پل باکسی بام تیتکانلو انجام گرفته و همچنین در بخش نگهداری راه‌ها، اجرای روکش آسفالت حصار اندف – دوراهی ترقی به طول 7/1 کیلومتر انجام شده است.

مصرزاده همچنین اجرای عملیات حفاظتی رویه راه هزار متر مکعب، شانه‌سازی به طول 90 کیلومتر، اصلاح شیب شیروانی به طول هشت کیلومتر، رفع نقاط پرحادثه به تعداد هفت نقطه، بهسازی راه روستایی به طول 15 کیلومتر، تیغ‌زنی و تسطیح جاده شنی به طول 200 کیلومتر، نصب علائم اخطاری به تعداد 712 عدد معادل چهار کیلومتر و قنوزنی به طول 170 کیلومتر را از اقدامات انجام شده طی این مدت برشمرد.

وی تصریح کرد: در بخش مسکن مهر، مسجد مسکن مهر شهر تیتکانلو به مساحت 330 متر مربع در مرحله پی‌ریزی فونداسیون و آماده نصب اسکلت است و همچنین مسجد مسکن مهر فاروج به مساحت 325 متر مربع در مرحله نازک‌کاری قرار دارد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی فاروج گفت: در حوزه معماری و شهرسازی 50 پرونده برای طرح در کمیته فنی، 60 مورد تشکیل جلسه کارگروه امور زیربنایی، یک مورد جلسه کمیسیون ماده پنج و همچنین طرح تفضیلی شهرستان فاروج در حال تهیه است.

وی یادآور شد: زمینی جهت احداث ایستگاه T.B.S در سایت مسکن مهر این شهر به اداره گاز شهرستان واگذار شد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول