اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

اجرای 820 پروژه راهسازی در محورهای استان مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از اجرای 820 پروژه راهسازی و راهداری در سطح محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان با صرف اعتباری بالغ بر 2330 میلیارد ریال خبر داد.

اجرای 820 پروژه راهسازی در محورهای استان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، سید علی اسد عنوان کرد: راه و شهرسازی به عنوان بخش زیربنایی در توسعه پایدار کشور، امروز در آستانه تحولاتی مثبت قرار گرفته است.

این مسئول افزود: عملگرایی و بهره‌گیری از تخصص، تجارب و مدیریت عالی از یکسو و تقارن در آغاز فعالیت‌های برنامه پنجم دولت، راه و شهرسازی را در موقعیتی قرار داده که با هدایت و نظارت تحقق اهداف و اعتلای ظرفیت‌های بالفعل میسر خواهد شد.

اسد در ادامه اضافه کرد: محورهای ارتباطی مازندران را می‌توان به دلیل شرایط طبیعی و جغرافیایی و همچنین عبور و مرور مسافرین و گردشگران جز محورهای ملی تلقی کرد .

وی اضافه کرد: از این رو وزارت راه و شهرسازی در راستای فعالیتها و اهداف خود نگاه بسیار ویژه‌ای به محورهای استان در سال جاری داشته است.

این مسئول به اجرای 820 پروژه راهسازی و راهداری در سطح محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان با صرف اعتباری بالغ بر 2330 میلیارد ریال خبر داد و خاطرنشان کرد: تعریض و شش خطه کردن محور ساری - قائمشهر به طول 5/8 کیلومتر، تعریض و چهار خطه کردن محورهای ارتباطی هراز و سوادکوه، تعریض و چهار خطه کردن 570 کیلومتر از محورهای اصلی استان و احداث 16 دستگاه زیرگذر بخشی از فعالیت‌های در دست اجرای این اداره کل در سال جاری بوده است.

وی همچنین از احداث چهار مورد تقاطع غیرهمسطح، تعریض و چهارخطه کردن محور کندوان به طول 10 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در دو قطعه، راه‌اندازی مرکز مدیریت راه‌های استان با نصب 18 دوربین در سطح محورهای شریانی و اصلی استان، زیرسازی و آسفالت 620 کیلومتر آسفالت در راه‌های روستایی، احداث هفت دستگاه پل، اجرای خط کشی و اجرای روشنایی در سطح محورهای استان و نصب انواع علائم هشدار دهنده در سطح محورها خبر داد و متذکر شد: این عملکرد وزارت راه و شهرسازی نشان از نگاه مثبت آن به استان مازندران را دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در پایان با اشاره به کاهش تخصیص و کمبود اعتبار این اداره کل، خاطرنشان کرد: امید آن داریم با فضل و یاری خداوند متعال و تامین اعتبارات لازم پروژه‌های در دست اجرا را هر چه سریع‌تر تکمیل و آماده بهره‌برداری کنیم.

انتهای ‌پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول