اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

جاده اردبیل ـ سرچم مخالف مصوبه اجرا شده است

خبرگزاری فارس: نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: محور اردبیل ـ سرچم مخالف نقشه و طرح اولیه اجرا شده است.

جاده اردبیل ـ سرچم مخالف مصوبه اجرا شده است

مصطفی افضلی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بر اساس نقشه و طرح اولیه این محور باید چهار خطه اجرا می‌شد اما معلوم نیست به چه دلیل و بر اساس چه محاسبه‌ای این جاده معمولی و یک خطه اجرا شده است.

وی بیان داشت: مسئولان ما بیشتر در تکمیل آن به جنبه‌های تبلیغاتی توجه داشتند در حالی که منافع و مصالح عمومی مردم در این پروژه نادیده گرفته شده که ضرورت دارد برای اصلاح این خسارت و صدمات جبران‌ناپذیر اقدام فوری صورت بگیرد.

افضلی‌فرد در ادامه با اشاره به سرکشی‌های خود از شهرستان‌های مختلف به عنوان یک حرکت نهادینه شده در سطح جامعه، ابراز داشت: ما با سفر به نیر و نمین در هفته‌های گذشته سعی کردیم مشکلات و معضلات آنها را احصا کنیم تا بر اساس کمیته‌های تعیین شده پیگیری مشکلات و مسایل را شاهد باشیم.

وی افزود: بنده زمانی که مصوبات به ثمر نشست مردم را در جریان امر قرار می‌دهم و گزارشی از طریق رسانه‌ها برای آگاهی بیشتر مردم ارائه خواهم کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سفر به شهرستان نیر مشکلات مربوط به توسعه آبهای گرم، رونق صنعت گردشگری، رفع مشکلات شهرک تخصصی آب و معایب بخش کشاورزی مطرح شد که بنده تمام موارد را از طریق وزرا و سازمان‌های مربوطه در پایتخت پیگیری خواهم کرد.

سخنگوی اصل 90 همچنین به دیدار با وزیر راه و شهرسازی برای تکمیل راه‌آهن، رفع نواقص محور اردبیل سرچم، تجهیز فرودگاه، چهار بانده کردن نیر و سراب و اردبیل و مشگین‌شهر اشاره کرد و ابراز داشت: مشکلات حوزه راهسازی و مسکن را با برگزاری نشست‌های کارشناسی با حضور پیمانکاران و وزیری که خود از اردبیل است بررسی کردیم تا نسبت به تکمیل راه آهن و سرعت دادن به اجرای آن اقدام عاجل صورت بگیرد.

وی در پایان بیان داشت: وزیر بر چهار خطه کردن 100 کیلومتر از محورهای مواصلاتی اردبیل، خرید دستگاه آیلس برای فرودگاه اردبیل و تکمیل ترمینال حجاج قول مساعد داد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول