اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار علویجه:

اعتبارات استانی جوابگوی دو‌بانده شدن جاده علویجه نیست

خبرگزاری فارس: شهردار علویجه گفت: اعتبارات استانی جوابگوی دو‌بانده شدن جاده علویجه به سمت پلیس‌راه اصفهان نیست و دوبانده شدن این جاده با اکتفا به اعتبارات استانی به سال‌ها زمان نیاز دارد.

اعتبارات استانی جوابگوی دو‌بانده شدن جاده علویجه نیست

حسن شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه دو‌بانده شدن جاده علویجه به سمت پلیس‌راه اصفهان امری مهم و ضروری است، اظهار کرد: تحقق این موضوع از وقوع بسیاری از حوادث و تصادفات در این جاده جلوگیری می‌کند.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبات سفر ریاست جمهوری در سال 1388 به اصفهان مقرر شد که بودجه‌های ملی به دو‌بانده شدن جاده علویجه به سمت پلیس‌راه اصفهان اختصاص داده شود.

شهردار علویجه با بیان اینکه اما پس از گذشت سه سال از این موضوع اداره راه و شهرسازی استان اصفهان هنوز مبلغی از سوی دولت برای دو‌بانده شدن این جاده دریافت نکرده است، تصریح کرد: شهرداری و مدیریت شهری علویجه همچنان پیگیری‌های لازم را برای اختصاص اعتبارات ملی برای دو‌بانده شدن جاده علویجه به سمت پلیس‌راه اصفهان انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه البته پیگیری‌های صورت‌گرفته در این زمینه تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده است، ادامه داد: اعتبارتی که تاکنون برای دو‌بانده شدن این جاده اختصاص داده شده از اعتبارات استانی بوده است اما دوبانده‌شدن جاده علویجه به اعتبارات سنگین نیاز دارد.

شفیعی با بیان اینکه اعتبارات استانی جوابگوی دو‌بانده شدن جاده علویجه به سمت پلیس‌راه اصفهان نیست و دوبانده شدن این جاده با اکتفا به اعتبارات استانی به سال‌ها زمان نیاز دارد، تاکید کرد: ابتدای اولیه برآورد شده برای دو‌بانده شدن جاده علویجه 18 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر با افزایش قیمت‌ها و گرانی‌های موجود در کشور، دو‌بانده شدن این جاده به اعتبارات بیشتری نیازمند است، افزود: تمام مسئولان استان نسبت به ضرورت اجرای دو‌بانده شدن جاده علویجه به سمت پلیس‌راه اصفهان تأکید دارند.

شهردار علویجه با تاکید بر اینکه اعتبارات استانی اختصاص داده شده به این موضوع محدود است، گفت: استان باید با استفاده از بودجه‌های ملی نسبت به دو‌بانده شدن این جاده اقدام کند اما در حال حاضر هنوز هیچ اعتبار ملی برای اجرای باند دوم علویجه اختصاص داده نشده است.

وی با اشاره به اینکه جاده علویجه به سمت پلیس‌راه اصفهان 37 کیلومتر است، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به اعتبارات محدود استانی و عدم تخصیص اعتبارات ملی به این پروژه تنها مراحل اجرایی حدود 10 کیلومتر از این جاده انجام شده است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول