اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

دوبانده شدن جاده علویجه نیازمند تأمین اعتبار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: اجرای باند دوم جاده علویجه به سمت پلیس‌راه اصفهان نیازمند اعتبارات ملی است.

دوبانده شدن جاده علویجه نیازمند تأمین اعتبار است

محمود محمود‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه پروژه دو‌بانده شدن جاده علویجه به سمت پلیس‌راه اصفهان از اعتبارات ملی برخوردار است، اظهار کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های بخش راه از پروژه‌های گران هستند.

وی ادامه داد: اجرای این پروژه‌ها به اعتبارات بسیار سنگینی نیاز دارد و اعتبارات ملی باید برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها اختصاص داده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: تاکنون تمام اعتباراتی که از سوی دولت برای اجرای پروژه دو‌بانده شدن جاده علویجه به سمت پلیس‌راه اختصاص داده شده، به صورت کامل در این جاده هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مراحل اجرایی این پروژه در حال انجام است، اضافه کرد: با اقدامات صورت گرفته برای دو‌بانده شدن این جاده بخشی از جاده علویجه به سمت پلیس‌راه اصفهان آماده شده است.

محمود‌زاده با اشاره به اینکه دو‌بانده شدن جاده علویجه به سمت پلیس‌راه اصفهان در اولویت برنامه‌های کاری این اداره قرار دارد، تاکید کرد: در استان اصفهان پروژه‌های نا‌تمام بسیاری در بخش راه وجود دارد و تمام این پروژه‌ها به اعتبارات بسیاری نیاز دارند.

وی افزود: اجرای باند دوم جاده علویجه به سمت پلیس‌راه اصفهان یک بحث اعتباری است و بهره‌برداری کامل از این پروژه به اعتبارات ملی و درخور توجه نیاز دارد.

مدیرکل راه و شهر‌سازی استان اصفهان با بیان اینکه بهره‌برداری از این پروژه به زمان تأمین اعتبارات مورد نیاز برای آن بستگی دارد، گفت: در حال حاضر هر اعتباری که برای این پروژه اختصاص داده شده، برای دو‌بانده شدن این جاده هزینه کرده است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول