اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی:

1000 پروژه راهسازی در کشور در حال اجراست

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اکنون یک هزار پروژه راهسازی در سطح کشور در حال اجراست به طوری که شرکت ساخت و توسعه راه‌ها برای تکمیل این پروژه‌ها 70 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است.

1000 پروژه راهسازی در کشور در حال اجراست

علی نیکزاد در حاشیه سفر به اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ‌در کنار تکمیل راه‌آهن اردبیل، چهارخطه کردن 80 کیلومتر راه اردبیل – سرچم، تکمیل تقاطع غیر‌ هم‌سطح نمین و چهارخطه کردن راه اردبیل- پارس‌آباد – مشگین‌شهر از اهم اولویت‌های وزارت راه و شهر‌سازی است.

وی به رفع نواقص فرودگاه اردبیل و پارس‌آباد اشاره کرد و یادآور شد: فرودگاه پارس‌آباد – اردبیل و تکمیل زیر‌ساخت‌های مورد نیاز آن جزو اساس کارهای وزارت راه و شهرسازی است به طوری که فرودگاه پارس‌آباد توسعه کیفی پیدا کرده و پروازها بدون مشکل خاص انجام می‌شود.

دستگاه‌های آیرلس به دلیل تحریم مشکل ترخیص دارند

وزیر راه و شهرسازی از مجهز شدن فرودگاه اردبیل به دستگاه آیرلس خبر داد و خاطرنشان کرد: تعدادی دستگاه آیرلس از کشور خارجی خریداری شده ولی به دلیل تحریم‌های موجود تاکنون ترخیص نشده است.

نیکزاد گفت: با تجهیز این دستگاه‌ها فرودگاه اردبیل صاحب این دستگاه مورد نیاز می‌شود تا در پروازهای فرودگاه اردبیل مشکلات برطرف شود.

این مسئول همچنین از تشکیل ترمینال حجاج فرودگاه اردبیل خبر داد و بیان داشت: ما سعی می‌کنیم سطح دسترسی مردم استان اردبیل را به پروازهای ایمن ارتقا بخشیم.

وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه سالانه 200 هزار واحد مسکونی در کشور مقاوم‌سازی می‌شود، ادامه داد: مسکن مهر کار ارزشمند دولت نهم و دهم است که در اقتصاد، اشتغال، کاهش تورم آثار غیر‌قابل انکاری دارد.

نیکزاد با اشاره به اینکه در دولت نهم و دهم بیش از 4 میلیون واحد مسکن مهر کلید خورده است، تصریح کرد: یک میلیون و 860 واحد آن روستایی و بالغ بر 2 میلیون و 250 هزار واحد شهری است.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل گفت: در سال 85 رئیس جمهور اعلام کرد که باید سالانه 200 هزار واحد مسکونی در کشور احداث شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول