اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

اجرای 820 پروژه راهسازی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از اجرای 820 پروژه راهسازی و راهداری در سطح محورهای مواصلاتی مازندران خبر داد.

اجرای 820 پروژه راهسازی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، سید علی اسد از اجرای 820 پروژه راهسازی و راهداری در سطح محورهای اصلی فرعی و روستایی استان با صرف اعتباری بالغ بر 2 هزار و 330 میلیارد ریال خبر داد.

وی افزود: راه و شهرسازی به عنوان بخش زیربنایی در توسعه پایدار کشور امروز در آستانه تحولاتی مثبت قرار گرفته و عملگرایی و بهره‌گیری از تخصص، تجارب و مدیریت عالی از یک سو و تقارن در آغاز فعالیت‌های برنامه پنجم دولت راه و شهرسازی را در موقعیتی قرار داده که با هدایت و نظارت تحقق اهداف و اعتلای ظرفیت‌های بالفعل میسر خواهد شد.

وی تصریح کرد: محورهای ارتباطی مازندران را می‌توان به دلیل شرایط طبیعی و جغرافیایی و همچنین عبور و مرور مسافرین و گردشگران جزو محورهای ملی تلقی کرده و از این رو وزارت راه و شهرسازی در راستای فعالیت‌ها و اهداف خود نگاه بسیار ویژه‌ای به محورهای استان در سال جاری داشته است.

اسد در ادامه به اجرای 820 پروژه راهسازی و راهداری در سطح محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان با صرف اعتباری بالغ بر 2 هزار و 330 میلیارد ریال خبر داد و اضافه کرد: تعریض و شش خطه کردن محور ساری قائمشهر به طول 5/8 کیلومتر، تعریض و چهار خطه کردن محورهای ارتباطی هراز و سوادکوه، تعریض و چهار خطه کردن 570 کیلومتر از محورهای اصلی استان، احداث 16 دستگاه زیرگذر، احداث چهار مورد تقاطع غیرهمسطح، تعریض و چهارخطه کردن محور کندوان به طول 10 کیو متر با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در دو قطعه، راه‌اندازی مرکز مدیریت راه‌های استان با نصب 18 دوربین در سطح محورهای شریانی و اصلی استان، زیرسازی و آسفالت 620  کیلومتر آسفالت در راه‌های روستایی، احداث هفت دستگاه پل، اجرای خط کشی و روشنایی در سطح محورهای استان و نصب انواع علائم اطلاعاتی، انتظامی، هشداردهنده در سطح محورها تنها بخشی از فعالیت‌های در دست اجرای این اداره کل در سال جاری بوده که نشان از نگاه مثبت وزارت راه و شهرسازی به این استان دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران عنوان کرد: با وجود اینکه این اداره کل امسال با کاهش تخصیص و کمبود اعتبار مواجه بوده، ولی توانسته به بهترین شکل و با حمایت همه جانبه مسؤلان استانی و کشوری وظایف خود را به خوبی انجام دهد و امید آن داریم با فضل و یاری خداوند متعال و تامین اعتبارات لازم پروژه‌های در دست اجرا را هر چه سریع‌تر تکمیل و آماده بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول