اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال

27 طرح راه‌سازی در استان مرکزی به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از افتتاح و بهره‌برداری از 27 طرح راه‌سازی و راهداری در نیمه نخست سال جاری در شهرهای مختلف استان خبر داد.

27 طرح راه‌سازی در استان مرکزی به بهره‌برداری رسید

غلامرضا خرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: امسال یکی از سال‌های پربار اداره کل راه و شهرسازی در بحث راه‌سازی و راهداری است و افتتاح و بهره‌برداری از چندین طرح راه‌سازی در نیمه نخست سال گواهی بر این ادعا است.

وی تصریح کرد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اجرای چندین پروژه راه‌سازی و راهداری در دستور کار این اداره کل قرار گرفت که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 27 طرح با صرف اعتباری بالغ بر 127 هزار و 855 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با بیان اینکه این طرح‌ها شامل 7 راه اصلی و 20 راه فرعی است خاطر نشان ساخت: احداث 16 راه فرعی روستایی به طول 55 کیلومتر، رفع نقاط حادثه‌خیز در سه محور، بهسازی و آسفالت، افتتاح چندین بزرگراه از مهم‌ترین این پروژه‌ها است.

خرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح‌های مسکن مهر در دست اقدام این اداره کل بیان داشت: خوشبختانه طرح مسکن مهر شهر امام صادق(ع) اراک به پایان رسیده و هم‌اکنون در مرحله واگذاری است.

وی افزود: در شهرستان ساوه نیز در حال حاضر 2 هزار و 700 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در حال اجراست که به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول