اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بزرگواری:

بن‌بست چرام شکسته نشده است/ در ساخت جاده‌های چرام کاهلی نشود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی به بن‌بست بودن راه‌های شهرستان چرام اشاره کرد و متذکر شد: جاده باشت و چرام یک جاده استراتژیک است که طبق ماده 215 باید مشکل آن برطرف شود.

بن‌بست چرام شکسته نشده است/ در ساخت جاده‌های چرام کاهلی نشود

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم به مردم خدمت بی‌منت کنیم، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید از تعریف و تمجید پرهیز کرده و از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم.

نماینده مردم کهگیلویه، چرام و بهمئی در مجلس با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری عنوان کرد: تعامل بین تمام دستگاه‌ها و نیروها خصوصا نمایندگان عالی کشور، وزرا، استاندار، فرماندار، امامت جمعه و همه آن‌هایی که دستی به کار دارند لازم است تا بتوانیم بهتر به مردم خدمت کنیم.

بزرگواری با بیان اینکه استقلال و استقرار ادارات شهرستان چرام در رأس کارها قرار دارد، گفت: قرار است گزارشی جامع از اعتبارات چرام در اختیار گذاشته شود تا ما به عنوان نماینده مردم در شورای برنامه‌ریزی با استاندار و مسئولان استانی در میان بگذاریم.

وی به بن‌بست بودن راه‌های شهرستان چرام اشاره کرد و متذکر شد: جاده باشت و چرام یک جاده استراتژیک است که طبق ماده 215 باید مشکل آن برطرف شود.

حجت‌الاسلام بزرگواری با بیان اینکه احداث دو جاده برای شهرستان چرام باید در رأس کار قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: جاده چرام به چاسخار و طسوج و جاده چهارراه وصله‌زدگی که به طسوج وصل می‌شود و سال قبل اعتبار بالغ بر 100 میلیون تومان داشته هنوز نیمه کاره مانده است.

وی افزود: این جاده‌ها می‌تواند چرام را از بن بست خارج کرده و فضای طبیعی و گردشگری را برای مسافر و گردشگر را نمایان کند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در اولویت اول راه، دوم استفاده از آب‌های استان و سوم گردشگری و میراث فرهنگی قرار دارد، یادآور شد: بیشترین ظرفیت‌ها در چرام است که از جمله آن‌ها امامزاد‌گان، جنگل‌های طبیعی، تنگه‌ها، آبشارها و مناطق سرحدی است.

وی بیان کرد: به خاطر قطب کشاورزی بودن چرام در استان، بحث کشاورزی را جدی گرفته و استفاده از آب شراب گرو را برای انگیزه کشاورزی پیگیری می‌کنیم.

بزرگواری با بیان اینکه سهمیه آب خود را از سد کوثر برای سه شهرستان گرفته‌ایم، گفت: برای پتروشیمی دهدشت، سیمان و آجر چنگلوا یک میلیون متر مکعب و برای فسفات چرام 3 میلیون متر مکعب این آب اختصاص داده شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول