اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری محقق می‌شود

افتتاح 96 واحد مسکونی ویژه ایتام زیر‌پوشش کمیته امداد خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: تا پایان سال جاری 96 واحد مسکونی ویژه ایتام زیر‌پوشش کمیته امداد در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 96 واحد مسکونی ویژه ایتام زیر‌پوشش کمیته امداد خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر نخعی صبح امروز در جمع مدیران کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی اظهار کرد: هر انسانی برای مصون ماندن از سرما و گرما و داشتن آسایش نیاز به مسکن مناسب دارد و یکی از کارهای ماندگار که از اجر فراوان برخوردار بوده مشارکت در تأمین سر‌پناه مطمئن برای نیازمندان و محرومان است.

وی یادآور شد: در جامعه‌ای که الگوی رفتاری و حکومتی آن حضرت علی(ع) است باید از نیازمندان و درماندگان حمایت شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی ادامه داد: در احادیث و روایات اسلامی آمده که انبیای الهی و ائمه (ع) به ویژه امام علی (ع) در امور خیر و کمک به نیازمندان به ویژه یتیمان در برخی اوقات از مال و اموال مورد نیاز خود انفاق می‌کردند و این صفات ارزشی و حرکات معنوی باید در جامعه اسلامی نیز مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

نخعی تصریح کرد: با تاسی از ائمه اطهار(ع) و عملی کردن سیره و منش آنها در جامعه می‌توانیم فقر را از بین برده و محرومیت‌ها و نیازمندی‌های افراد فقیر جامعه را برطرف سازیم.

وی افزود: 14 واحد مسکونی ویژه ایتام زیر‌پوشش کمیته امداد در خراسان جنوبی با همکاری خیران بنیاد مسکن به بهره‌برداری رسیده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: این واحدهای مسکونی در شهرستان‌های خوسف، بیرجند، فردوس، نهبندان و قاینات افتتاح شده است و تا پایان امسال 96 واحد مسکونی دیگر ویژه ایتام زیر‌پوشش کمیته امداد در خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول