اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال 85 تاکنون

1000 پروژه صنعت برق در نهبندان اجرا شده است

خبرگزاری فارس: مدیر سابق توزیع نیروی برق نهبندان گفت: از سال 85 تاکنون بیش از هزار پروژه صنعت برق در این شهرستان اجرا شده و به بهره‌برداری رسیده است.

1000 پروژه صنعت برق در نهبندان اجرا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، محمدرضا عبدی در جلسه تودیع و معارفه مدیر توزیع نیروی برق شهرستان نهبندان اظهار کرد: از سال 85 تاکنون بیش از یک‌هزار پروژه صنعت برق در این شهرستان اجرا و بهره‌برداری شده است.

این مسئول ادامه داد: از این تعداد 820 پروژه از محل اعتبارات داخلی اجرا شده است.

وی تامین برق متقاضیان شهری و روستایی، اصلاح و سرویس شبکه، تبدیل شبکه‌های هوایی به زمینی، تامین برق پایدار به نقاط مختلف شهر و تبدیل شبکه‌های هوایی به کابلی را از جمله این پروژه‌ها برشمرد.

مدیر سابق توزیع نیروی برق نهبندان تصریح کرد: 127 پروژه از مجموع یک‌هزار پروژه اجرا شده در نهبندان در ارتباط با برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی این شهرستان بوده است.

عبدی، رفع افت ولتاژ کامل شهر را از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و افزود: با نصب ترانس‌ها و اصلاح شبکه‌ها در تمام نقاط شهر از لحاظ افت ولتاژ مشکلات موجود برطرف شده است.

وی با بیان اینکه در هیچ نقطه شهری و روستایی این شهرستان افت ولتاژ نداریم، گفت: کیفیت مطلوب برق در شهرستان نهبندان مطابق با استانداردهای روز صنعت برق است.

مدیر سابق توزیع نیروی برق نهبندان ادامه داد: اعتبارات داخلی این مدیریت نیز طی سال‌های گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

عبدی اضافه کرد: در سفر هیئت دولت به شهرستان نهبندان در سال 85 نیز یک‌هزار و 26 امتیاز برق رایگان به خانواده‌های نیازمند واگذار شده است که این میزان علاوه بر امتیازات واگذار شده به خانواده‌های زیر‌پوشش کمیته امداد و بهزیستی بوده است.

وی با اشاره به اینکه برق‌رسانی به روستاهای شهرستان طی شش سال گذشته شتاب خوبی داشته است، اظهار کرد: طی این مدت با مساعدت مدیرعامل شرکت و مسئولان شهرستان 45 روستا به شبکه سراسری برق متصل و 689 خانوار روستایی از نعمت برق برخوردار شده‌اند.

مدیر سابق توزیع نیروی برق نهبندان تصریح کرد: برای این روستاها بیش از 130 کیلومتر شبکه و 47 دستگاه پست هوایی احداث شده و بالغ بر 3 میلیارد تومان نیز سرمایه‌گذاری شده است.

عبدی با بیان اینکه برای تمامی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان برق‌رسانی انجام شده است، یادآور شد: با اتمام دو روستای دیگر تمامی روستاهای بالای 10 خانوار نهبندان نیز برق‌دار می‌شوند.

وی ادامه داد: طی شش سال گذشته برق‌رسانی به چاه‌های کشاورزی نیز در اولویت کار قرار گرفته به طوری که در حال حاضر تعداد چاه‌های کشاورزی برق‌دار شده به 250 حلقه رسیده است.

مدیر سابق توزیع نیروی برق نهبندان با اشاره به اینکه 17 حلقه چاه کشاورزی دیگر به زودی برق‌دار می‌شود، افزود: برای برق‌دار کردن این تعداد چاه کشاورزی بیش از 110 کیلومتر شبکه اجرا شده است.

عبدی در ارتباط با تعداد مشترکان برق شهرستان اظهار کرد: از سال 85 تاکنون تعداد مشترکان برق در این شهرستان 3/44 درصد رشد داشته است.

وی گفت: همچنین تعداد مشترکان برق نهبندان از سال 85 تاکنون از 13 هزار به 19 هزار افزایش یافته است.

مدیر سابق توزیع نیروی برق نهبندان، برق‌رسانی به مسکن مهر را از دیگر اولویت‌های کاری دانست و تصریح کرد: با اقدامات انجام شده تمامی عملیات برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان قبل از اتمام پروژه ساخت و ساز، اجرا و احداث شده است.

عبدی اضافه کرد: 350 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و داخلی در پروژه برق‌رسانی به فاز نخست مسکن مهر این شهرستان سرمایه‌گذاری شده و برق‌رسانی به فاز دوم نیز در دستور کار قرار دارد که به زودی آغاز می‌شود.

وی آمادگی این مدیریت در مقابله با بحران‌های مختلف را یادآور شد و افزود: برای مقابله با بحران‌ها به تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز مجهز شده‌ایم.

مدیر سابق توزیع نیروی برق نهبندان، رضایت‌مندی مشترکان و تامین برق مستمر و مطمئن را از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های اجرا شده برشمرد و اظهار کرد: اقدامات مناسبی از جمله احداث شبکه‌ها، نصب ترانس‌های جدید، اصلاح و سرویس شبکه‌های موجود و لوازم اندازه‌گیری و سرویس مستمر خطوط  در راستای کاهش انرژی‌های توزیع نشده در این شهرستان صورت گرفته است.

عبدی همچنین از تشکیل گروه خط گرم در این شهرستان خبر داد.

وی ادامه داد: در شش سال گذشته هیچ‌گونه حادثه جانی و مالی نداشته‌ایم که این مهم حاصل رعایت اصول ایمنی و آموزش‌های لازم در این راستا بوده است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در این جلسه تصریح کرد: با تامین ظرفیت و زیر‌ساخت‌های لازم در شهرستان نهبندان، تامین برق پایدار و مطمئن برای سال‌های آینده فراهم شده است.

هادی منصویران اضافه کرد: با برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های تامین برق در خراسان جنوبی ظرفیت برق مورد نیاز شهرستان نهبندان در حال حاضر تامین شده است.

وی با بیان اینکه امروز بدون برق زندگی نه تنها مشکل شده بلکه غیر ممکن است، افزود: تمام سازمان‌های خدماتی و مردم کارشان به برق وابسته است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با ابراز خرسندی از اینکه در صنعت برق به مردم خدمتی بزرگ ارائه می‌کنیم، ادامه داد: بزرگ‌ترین عبادت خدمت به خلق است.

منصوریان با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته اقدامات مهم و زیربنایی در راستای توسعه صنعت برق خراسان جنوبی صورت گرفته است، یادآور شد: همه این افتخارات و پیشرفت‌ها حاصل تلاش و توانمندی پرسنل فعال صنعت برق استان بوده است.

وی به شاخص‌های جهانی در صنعت برق اشاره کرد و تامین برق مطمئن پایدار و مستمر برای مردم را از مهم‌ترین اهداف شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی برشمرد.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، دارا بودن 5 هزار و 500 مشترک شهری، 3 هزار و 500 مشترک روستایی و دارا بودن 100 کیلومتر فاصله تا مرکز خدمات‌رسانی را از شاخص‌های ایجاد نمایندگی در شهرها عنوان کرد.

منصوریان اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته و پیگیری‌های انجام شده تلاش می‌کنیم تا نمایندگی برق را در چند شهر خراسان جنوبی دایر کنیم.

مدیر جدید توزیع برق نهبندان نیز در این مراسم گفت: در دنیای امروز صنعت برق به عنوان یک صنعت مادر در شریان اقتصادی کشور نقش مهمی ایفا می‌کند.

محمود خسروی نوغاب با بیان اینکه وابستگی به صنعت برق زیاد شده است، تصریح کرد: اختلال در این سیستم روند زندگی را از حالت طبیعی خارج می‌کند.

وی به حساسیت ویژه صنعت برق اشاره کرد و افزود: کارکنان صنعت برق در بدترین شرایط و بحران‌های پیش‌رو با حضور خود در نخستین ساعات برق پایدار و مطمئن را تامین می‌کنند.

در ادامه این جلسه از خدمات شش ساله محمد‌رضا عبدی قدردانی و محمود خسروی نوغاب به عنوان مدیر جدید توزیع برق شهرستان نهبندان معرفی شد.

انتهای پیام/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول