اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی خبر داد

کمک 4 میلیارد ریالی مردم خراسان جنوبی به جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: در جشن عاطفه‌ها بیش از 4 میلیارد و 400 میلیون ریال کمک در استان جمع‌آوری شده است.

کمک 4 میلیارد ریالی مردم خراسان جنوبی به جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی، سید جواد رضوی اظهار کرد: مردم سخاوتمند در روزهای برگزاری این جشن بالغ بر 650 میلیون ریال کمک نقدی و 3 میلیارد و 700 میلیون ریال کمک غیرنقدی و همچنین بالغ بر 50 میلیون ریال به عنوان تعهد توسط خیران و مسئولان به این جشن ملی کمک کردند.

وی افزود: این جشن برای هجدهمین سال متوالی و همزمان با سراسر کشور در یک هزار و 124 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد خراسان جنوبی با همکاری یک هزار و 329 نفر برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی تصریح کرد: جشن عاطفه‌ها در هفته ابتدای بازگشایی مدارس با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج مستضعفان و سازمان دانش‌آموزی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند و محروم برگزار شد.

رضوی «دانش‌آموزباوری، دانش‌آموزیاوری در فرهنگ رضوی» را شعار جشن عاطفه‌های امسال عنوان کرد و ادامه داد: 100 درصد درآمد پایگاه‌های مدارس و آموزش و پرورش پس از ثبت و ضبط به مجموعه مربوطه تعلق گرفت و کمک‌های سایر پایگاه‌ها با اولویت مناطق محروم به تشخیص امداد توزیع شده است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول