اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سعدآباد خبر داد

توزیع 3300 صندوق صدقات در سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سعدآباد از توزیع 3300 صندوق صدقات در سعدآباد خبر داد.

توزیع 3300 صندوق صدقات در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد علی موفق‌منش شامگاه دوشنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی سعدآباد اظهار داشت: دستگیری و حمایت از اقشار محروم و آسیب‌پذیر جامعه از اهدافی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) با جدیت تمام برای دستیابی به آن تلاش می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سعدآباد خاطر نشان کرد: مردم خطه سعدآباد از اعتقادات و فرهنگ‌های ارزشی برخوردارند و در تمام مراسم فرهنگی، مذهبی و اجتماعی و برنامه‌های خداپسندانه و خیرخواهانه حضوری خودجوش و پرشور دارند و همواره با پرداخت‌ کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود مردم نیازمند را حمایت کرده‌اند.

موفق‌منش بیان کرد: پرداخت صدقه یکی از باورهای دینی مسلمانان است و صدقات پرداختی توسط مردم ولایتمدار و مؤمن منطقه سعدآباد یکی از مهم‌ترین منابع مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) برای حمایت از محرومین و نیازمندان است و در سال‌های اخیر همواره شاهد سیر صعودی و افزایش میزان جمع‌آوری صدقات بوده‌ایم.

وی در خصوص نحوه جمع‌آوری صدقات پرداختی مردم اشاره کرد و افزود: تخلیه صدقات و جمع‌آوری مبالغ ریخته شده در صندوق‌های صدقه با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مناسب در طول سال صورت می‌گیرد و مبالغ جمع‌آوری شده از محل صندوق‌های صدقه برای برطرف کردن نیازهای نیازمندان هزینه می‌شود.

این مسئول یادآور شد: در آیات و روایات اسلامی صدقه را عامل رفع بلا از جامعه دانسته‌‌اند و تمام مسئولان باید دست در دست هم دهند و زمینه را برای گسترش این امر انسان‌دوستانه که سبب گسترش احسان و نیکوکاری در جامعه می‌شود، به‌ کار گیرند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سعدآباد گفت: بر اساس آمار و اطلاعات موجود بیش از 3 هزار و 300 صندوق صدقات برای جمع‌آوری صدقات مردم در بین شهروندان سعدآباد وجود دارد.

موفق‌منش اذعان کرد: ایجاد فضا و فرصت برای انجام کار ارزنده در نیکوکاری و بخشش وظیفه‌ای است که باید از ابتدا و دوران نوجوانی به آینده‌سازان میهن اسلامی آموزش داد و این مهم وظیفه‌ای خطیر است که والدین بر عهده دارند.

وی ادامه داد: آشنایی با اصول بخشش و نیکوکاری و تمرین این اصول الهی که از علایق خود ببخشیم به فطرت پاک انسان برمی‌گردد که همه اهالی سعدآباد دارای این ویژگی‌ها هستند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول