اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بافق:

450 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد بافق ایجاد شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق گفت: سال گذشته بیش از 450 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد بافق ایجاد شد.

450 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد بافق ایجاد شد

حسین افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق اظهار داشت: ایجاد فرصت‌های شغلی و اشتغال خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق یکی از اولویت‌های کاری این نهاد است.

وی عنوان کرد: در همین راستا سال گذشته بیش از 450 فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در بافق ایجاد شده است.

افضلی با بیان اینکه اشتغال از اولویت‌های کمیته امداد بافق است، تاکید کرد: زمینه این فرصت‌های شغلی از طریق پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فراهم شده است.

مدیر کمیته امداد بافق ادامه داد: خانواده‌های زیر پوشش برای مشاغل خانگی 5 میلیون تومان، توان‌افزایی 2 میلیون و اشتغال و خودکفایی مبلغ 10 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در یافت کرده‌اند.

افضلی افزود: در سال جاری نیز با پیش‌بینی 15 درصدی افزایش ایجاد فرصت‌های شغلی، تسهیلات قرض‌الحسنه به افراد زیرپوشش کمیته امداد بافق پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق خاطرنشان کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی در زمینه آموزش‌های استاد - شاگردی و افرادی که توان کاری داشته باشند و آموزش و مهارت‌های لازم را از مراکز آموش عالی فرا گیرند، پرداخت خواهد شد.

وی همچنین جلب مشارکت‌های مردمی را از دیگر اولویت‌های کمیته امداد بافق برشمرد و با قدردانی از خیران نیکوکار تصریح کرد: در بحث پرداخت صدقات همواره شهرستان بافق نسبت به جمعیت، رتبه اول و دوم استان یزد را به خود اختصاص داده است.

افضلی با اشاره به 39 طرح قابل اجرا در کمیته امداد بافق از مردم، مسئولان و خیران خواست تا به دلخواه خود در یک یا چند طرح مشارکت کنند و حامی طرح‌های این نهاد باشند.

وی همچنین با اشاره به رویکرد جدید کمیته امداد افزود: بر اساس سیستم جدید حمایتی این نهاد، از این پس افراد و خانواده‌های زیر پوشش نباید توقع دریافت خدمات کامل را از کمیته امداد داشته باشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق در این زمینه عنوان کرد: در قالب این سیستم به هر خانواده متناسب با مشکلاتی که دارد، از کمیته امداد در همان زمینه بسته‌های حمایتی دریافت می‌کند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول