اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اعتبارات بانک ملی کردستان:

اولویت پرداخت تسهیلات بانک ملی، مددجویان هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اعتبارات بانک ملی کردستان گفت: مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی کردستان در اولویت پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی قرار دارند.

اولویت پرداخت تسهیلات بانک ملی، مددجویان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، صلاح جوانرودی بعدازظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت ارائه تسهیلات بانک ملی به مددجویان کمیته امداد کردستان در سنندج، اظهار کرد: با وجود کاهش میزان پس‌اندازها به دلیل مشکلات اقتصادی موجود در سطح کشور و استان در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی مشکلی نداریم.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده با توجه به عملکرد بسیار خوب کمیته امداد در زمینه ایجاد اشتغال‌های ثابت و پایدار و همچنین باز پرداخت به‌موقع اقساط وام‌ها، مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی کردستان در اولویت پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی قرار می‌گیرند.

رئیس اداره اعتبارات بانک ملی کردستان تصریح کرد: اعتبارات باقیمانده سال گذشته کمیته امداد امام خمینی کردستان در زمینه اشتغال نیز با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و مکاتباتی که با مرکز صورت گرفته با اتمام سال مالی پرداخت می‌شود.

جوانرودی از آمادگی کامل این بانک برای پرداخت به‌موقع تسهیلات اشتغال به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی در سال‌جاری خبر داد و گفت: تاکنون 11 میلیارد تومان از سهم بانک ملی در زمینه پرداخت تسهیلات به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد ابلاغ شده است.

وی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی به عنوان ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی نام برد و گفت: تلاش در راستای رفع مشکلات و نیازهای این قشر با توجه به دستورات دین مبین اسلام و تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید سرلوحه کاری همه مسئولان قرار گیرد.

رئیس اداره اعتبارات بانک ملی کردستان از کمیته امداد امام خمینی‌ به عنوان یکی از نهادهای موفق در زمینه رفع مشکلات نیازمندان و محرومین جامعه در استان نام برد و گفت: این نهاد مقدس با تلاش در راستای توانمندسازی نیازمندان زمینه را برای رفع بسیاری از آسیب‌های اجتماعی فراهم کرده است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول