اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

برپایی 1124 پایگاه برای جشن عاطفه‌ها در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از برپایی یک‌هزار و 124 پایگاه ثابت و سیار برای برپایی جشن عاطفه‌ها در سطح استان خبر داد.

برپایی 1124 پایگاه برای جشن عاطفه‌ها در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسین عنایتی‌فر عصر امروز در حاشیه برگزاری جشن عاطفه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جشن در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور از پنجم تا هفتم مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی از رشد 15 درصدی تعداد پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در سطح استان نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: در این جشن یک‌هزار و 329 نفر کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی را برعهده دارند.

* دانش‌آموز باوری و دانش‌آموز یاوری در فرهنگ رضوی شعار جشن عاطفه‌ها

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی به شعار امسال جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: "دانش آموزباوری و دانش آموزیاوری در فرهنگ رضوی" شعار امسال جشن عاطفه‌ها است.

عنایتی‌فر بیان اینکه این جشن پنجم مهر ماه جاری در مدارس برگزار شد، تصریح کرد: این جشن ششم مهرماه در پایگاه‌های کمیته امداد، بسیج و مساجد در حال برگزاری است.

وی از برگزاری جشن عاطفه‌ها در تمامی مصلی‌های نماز جمعه خراسان جنوبی در هفتم مهرماه جاری نیز خبر داد و بیان داشت: رسیدگی به حال محرومان و تلاش به منظور کاهش آلام نیازمندان، آشنایی خیران و نیکوکاران با فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی امداد و اطلاع‌رسانی برای ارتقای اعتماد عمومی و کمک به امر ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی فرزندان مددجویان از اهداف برگزاری این جشن است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی کمک‌های جمع آوری شده در سال گذشته در جشن عاطفه‌ها را 150 میلیون تومان عنوان کرد و یادآور شد: جشن عاطفه‌ها در 161 مدرسه شهرستان بیرجند با 211 نیرو در مدارس با موفقیت برگزار شد.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول