اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی:

توانمندسازی مددجویان از اولویت‌های کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: توانمندسازی مددجویان از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی است.

توانمندسازی مددجویان از اولویت‌های کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی فعالیت و اقدامات کمیته امداد استان را مناسب دانست و اظهار کرد: برنامه کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان گامی به سوی خودکفایی خانواده‌های زیر‌پوشش این نهاد است.

وی به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی آسیب‌های اجتماعی زیادی متوجه جوانان است که خانواده‌ها باید دولت را در مقابله با این آسیب‌ها همراهی کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی نقش خانواده را در مراقبت از فرزندان با در نظر گرفتن نیازهای آنان مهم و اساسی دانست و افزود: اوج ایثار والدین در توجه به آینده فرزندانشان را می‌توان در خانواده‌های زیر‌پوشش کمیته امداد مشاهده کرد.

گلستانی‌فرد ادامه داد: امروزه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن آسیب‌های جدی را به برخی خانواده‌ها در موضوعات مختلف اعم از مواد مخدر و مفاسد وارد کرده است.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی باید خانواده‌ها، دولت و متولیان فرهنگ در جامعه به کار مرزبانی از اعتقادات دینی مردم بپردازند، تصریح کرد: امروزه خانواده‌های زیر‌پوشش کمیته امداد امام خمینی نیاز به معنویت و محبت دارند.

گلستانی‌فرد توجه به محرومان و نیازمندان را ضروری دانست و تصریح کرد: یکی از حرکت‌های مهم بعد از انقلاب توجه ویژه به محرومان و نیازمندان بوده که تبلور آن را در کمیته امداد امام خمینی می‌بینیم.

امام جمعه بیرجند نیز به فعالیت‌های کمیته امداد در طول انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کمیته امداد باید در جهات گوناگون حرکت کند.

حجت‌الاسلام علی رضایی بیرجندی با بیان اینکه کمیته امداد استان باید طوری عمل کند که خراسان جنوبی خودکفا شود، افزود: توجه ویژه به محرومان و نیازمندان ضروری است.

وی توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد و گفت: پیامبر اسلام (ص) از طرف خداوند حبیب‌الله لقب گرفته‌اند و باید به این نکته توجه ویژه داشت.

امام جمعه بیرجند با اشاره به آثار مثبت و منفی اعمال انسان در زندگی اظهار کرد: خداوند بزرگ به انسان حق انتخاب داده و انسان‌های شایسته کسانی هستند که راه‌های مفید را پیموده و فرصت‌های الهی را از دست ندهند.

رضایی بیرجندی با تأکید بر اینکه ناسپاسی از نعمت‌های خداوند آنها را از بین می‌برد، افزود: انسان‌های ناسپاس در برخورد با نیازمندان آنان را به تمسخر می‌گیرند.

مدیر‌کل جدید کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی نیز در این جلسه نیاز عاطفی را نخستین نیاز هر انسان دانست و گفت: نیازهای عاطفی، فرهنگی و اقتصادی از نیازهای انسان‌ها است که باید به آن در کمیته امداد امام خمینی به طور ویژه توجه شود.

سید جواد رضوی مدیریت مشارکتی را ضروری دانست و افزود: برای کمک به نیازمندان و محرومان باید همه دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.

در پایان از خدمات محمد اکبری مدیر‌کل سابق کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی تقدیر و سید جواد رضوی به عنوان مدیر‌کل جدید کمیته امداد استان معرفی شد.

انتهای پیام/ز10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول