اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران عنوان کرد

سهل‌انگاری مسئولان در احداث دی‌کلینیک تأمین اجتماعی گچساران

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: احداث دی‌کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به این شهرستان بوده که مسئولان مربوطه در زمینه اجرایی کردن این مصوبه سهل‌انگار بوده‌اند.

سهل‌انگاری مسئولان در احداث دی‌کلینیک تأمین اجتماعی گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی امروز در جلسه بررسی روند پیشرفت طرح‌های سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به این شهرستان اظهار کرد: سفرهای رئیس جمهور و هیئت وزیران به گچساران دارای برکات و دستاوردهای زیادی بوده است.

* 90 درصد طرح‌های سفر رئیس جمهور به گچساران اجرایی شده است

وی بیان داشت: تصویب و اجرای ده‌ها پروژه خدماتی و عمرانی در راستای خدمات‌رسانی هر چه بیشتر در نقاط مختلف شهری و روستایی از جمله نتایج این سفرها است.

فرماندار گچساران تصریح کرد: حدود 90 درصد طرح‌های دور اول، دوم و سوم سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به گچساران عملیاتی و اجرایی شده است.

شفیعی یادآور شد: بخش زیادی از این طرح‌ها به بهره‌برداری رسیده و مردم شهرستان از مزایای آن بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع حدود 500 طرح عمرانی در قالب مصوبات سفرهای ریاست جمهوری برای این شهرستان تصویب و عملیاتی شده است، ابراز داشت: از مجموع طرح‌های دور اول سفر، تنها دی‌کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی اجرایی نشده است.

* فرودگاه گچساران در آستانه از سرگیری پرواز است

فرماندار گچساران ادامه داد: دانشکده دولتی نفت و گاز گچساران که جزو مصوبات دور اول ریاست جمهوری بود امسال با پذیرش دانشجو آغاز به کار کرده است.

شفیعی خاطرنشان کرد: ایجاد و راه‌اندازی دانشکده دولتی برای مردم این شهرستان یک هدیه خوب بوده است.

وی عنوان داشت: بیمارستان 96 تختخوابی این شهرستان نیز با پیشرفت بالای 60 درصد از دیگر مصوبات دور اول سفر رئیس جمهوری بوده که با سرعت خوبی روند اجرایی آن دنبال می‌شود.

شفیعی طویل کردن باند فرودگاه گچساران را از دیگر مصوبات سفرهای رئیس جمهور و هیئت دولت برای شهرستان برشمرد و افزود: این فرودگاه هم‌اکنون در آستانه از سرگیری پروازهای آن به مقصد تهران و بالعکس است.

وی با انتقاد از عدم اجرایی شدن مصوبه دولت مبنی بر احدث دی‌کلینیک 54 تختخوابی تأمین اجتماعی در گچساران ابراز داشت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و درمان تأمین اجتماعی باید پیگیر مصوبه سفر ریاست جمهوری در زمینه احداث دی‌کلینیک تخصصی در این شهرستان باشند.

شفیعی تصریح کرد: زمین مورد نیاز این طرح مشخص شده اما دستگاه‌های متولی در زمینه عملیات اجرایی آن سهل‌انگاری کرده‌اند.

وی با اشاره به مصوبه دولت در زمینه غرس 200 هزار اصله نهال در اطراف تأسیسات شرکت نفت و گاز گچساران توسط این شرکت و با هدف کاهش آلاینده‌های زیست محیطی در آن مناطق، بر تلاش و همکاری متقابل شرکت نفت و اداره منابع طبیعی این شهرستان برای حفظ و نگهداری این نهال‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول