اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

کلینیک باروری در زنجان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید موانع تولد بیش از سه فرزند برداشته شود، از راه‌اندازی کلینیک باروری در استان زنجان خبر داد.

کلینیک باروری در زنجان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه کار گروه امور بانوان و خانواده استان زنجان اظهار داشت: ایجاد شهرک تخصصی تولیدی و صنعتی بانوان در اشتغالزایی تاثیر بسیار زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه پروژه احداث شهرک تخصصی بانوان از دو سال قبل در استان زنجان مطرح شده است، خاطرنشان کرد: ایجاد این شهرک و اشتغالزایی برای بانوان از اهمیت زیادی برخوردار است.

استاندار زنجان با بیان اینکه در مجموع 50 هکتار زمین برای احداث شهرک تخصصی بانوان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 5 هکتار در فاز نخست برای احداث 120 واحد کارگاهی در نظر گرفته شده بود.

وی با تاکید بر اینکه برای تکمیل 30 واحد احداث شده در شهرک تخصصی بانوان استان زنجان باید برنامه‌‌ریزی شود، تصریح کرد: برای تکمیل واحدها تسهیلات یارانه‌ای به میزان 15 میلیون تومان به مالکان پرداخت شود.

رئوفی‌نژاد تعاونی‌ها را در اولویت واگذاری واحدهای کارگاهی شهرک تخصصی صنعتی و تولیدی بانوان استان زنجان دانست و افزود: مساحت زمین هر واحد قابل واگذاری 216 متر است.

وی ادامه داد: تا پایان آذرماه سال جاری باید 30 واحد کارگاهی شهرک تخصصی بانوان استان زنجان تکمیل شود.

استاندار زنجان در زمینه کاهش جمعیت کشور با بیان اینکه همه ساز و کارها در سه دهه گذشته بر کنترل جمعیت تاکید داشته است، یادآور شد: متاسفانه با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری هنوز محرومیت‌های بیش از سه فرزند در کشور اعمال می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید جرایم و محرومیت‌های تولد بیش از سه فرزند حذف شده و ابزار تشویقی ارائه شود، ادامه داد: ایجاد کلینیک باروری در استان زنجان ضروری است و باید تجهیزات آن تکمیل شود.

رئوفی‌نژاد با تاکید بر اینکه بسیاری از خانواده‌ها برای داشتن فرزند هزینه‌های زیادی را متقبل می‌شوند، خاطرنشان کرد: با احداث بیمارستان زنان و زایمان پرستو در استان بخش باروری نیز در این بیمارستان راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار بیمارستان پرستو یک شخص ایرانی است، اضافه کرد: با کلنگ‌زنی این بیمارستان در روزهای آینده فرصت بسیار خوبی برای استان زنجان فراهم می‌شود.

استاندار زنجان همچنین اظهار داشت: فرهنگسرای شهر خرم‌دره با توجه به تامین‌شدن اعتبار آن طی هفته آینده با حضور وی کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول