اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه اردل:

کلینیک بیماری‌های خاص اردل 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه سپاه اردل گفت: کلینیک بیماری‌های خاص شهدای شهر اردل 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کلینیک بیماری‌های خاص اردل 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالله جمشیدی بعدازظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: فلسفه بسیج سازندگی ترویج و گسترش روحیه جهادی، تعاون و همکاری، ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان است.

وی افزود: بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردل بر اساس رسالت و مأموریت ذاتی خود به فرمان معظم در راستای رفع محرومیت و محرومیت‌زدایی اقدامات بسیاری را انجام داده است.

جمشیدی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی، گفت: ساخت و تکمیل چهار خانه بهداشت از محل اعتبارات قرارگاه قرب کوثر با اعتباری افزون بر 108 میلیون تومان، احداث کلینیک بیماری‌های خاص شهدای شهر اردل به مبلغ 500 میلیون تومان از محل اعتبارات سپاه و 200 میلیون تومان نیز توسط خیرین با 50 درصد پیشرفت فیزیکی از جمله این اقدامات محسوب می‎شود.

فرمانده ناحیه سپاه اردل ادامه داد: احداث یک مورد خانه مسکونی برای خانواده‌های محروم با اعتبار 10 میلیون تومان، اعزام چهار گروه جهادی خواهر و برادر به مناطق محروم در ماه مبارک رمضان، پیگیری احداث جاده دهدلی و بادره از محل اعتبارات قرارگاه قرب کوثر به مبلغ 240 میلیون تومان، نیز از دیگر اقدامات انجام شده بسیج سپاه ناحیه اردل است.

وی همکاری با جهاد کشاورزی و اردوهای بسیج دانش‌آموزی و تهیه و تنظیم بانک جامع اطلاعاتی نیازمندان را از دیگر اقدامات انجام شده بسیج سپاه ناحیه اردل برشمرد و گفت: بسیج یک نهاد انقلاب است که از توده مردم و آحاد جامعه تشکیل شده است.

جمشیدی خاطرنشان کرد: برخی از جامعه‌شناسان و صاحبان علم سیاست معتقدند بسیج برای انقلاب بوجود می‌آید، یعنی توده مردم بسیج می‌شوند تا انقلابی را به نتیجه برسانند، از همین روی به حرکت توده‌های مردم برای برپایی نظام حکومتی جدید، بسیج گفته می‌‎شود.

وی ادامه داد: اصولاً بر اساس چنین تفکری، پس از تغییر نظام حکومتی و سیاسی، بسیج فلسفه وجودی خود را از دست می‌دهد و حرکت توده‌ها، جای خود را به نهادهای قانونی و اقدامات نهادینه می‌دهند، یعنی با ایجاد نظام حکومتی و تشکیل نهادهای قانونی، حرکت بسیجی متوقف می‌شود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول