اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی استان بوشهر خبر داد

اجرای طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی استان بوشهر گفت: به منظور حمایت از کارگاه‌های تولیدی و صنعتی و واحدهای خدماتی، طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان در استان بوشهر آغاز شده و تا پایان آذر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

اجرای طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی استان بوشهر ظهر امروز در نشستی با فرماندار تنگستان بر پرداخت به موقع حق بیمه توسط بیمه‌شدگان تاکید کرد و اظهار داشت: پرداخت به موقع حق بیمه، ارائه خدمات مطلوب‌تر را برای جامعه تحت پوشش به همراه خواهد داشت.

عبدالمجید رازه به طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای اشاره و اظهار داشت: به منظور حمایت از کارگاه‌های تولیدی و صنعتی و واحدهای خدماتی، طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان در استان آغاز شده و تا پایان آذر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی همچنین یادآور شد: در حال حاضر 290 هزار نفر تحت پوشش خدمات بیمه‌ای تأمین اجتماعی در استان بوشهر هستند که از این تعداد 2 هزار و 125 نفر بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

رازه اضافه کرد: بیشترین بیمه بیکاری را شهرستان بوشهر با 45 درصد و پس از آن شهرستان دشتستان با 25 درصد و 30 درصد دیگر مربوط به هفت شهرستان دیگر است.

مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی استان بوشهر نیز بر ارائه خدمات بیمه‌ای مطلوب به مردم تاکید کرد و گفت: مردم باید با پرداخت به موقع حق بیمه به سازمان تأمین اجتماعی این سازمان را در ارائه خدمات مناسب همراهی کنند.

احمد جعفری‌نسب خاطر نشان کرد: بیمه تأمین اجتماعی نهادی مقدس برای تأمین آرامش و آسایش آینده هر خانواده است.

وی همچنین عنوان کرد: راه‌اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی از نیازهای شهرستان است که تلاش می‌شود با همکاری سازمان تأمین اجتماعی برای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب به مردم این امر نیز در مرکز شهرستان محقق شود.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول