اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

افزایش 16 درصدی بازرسی بیمه‌ای در شعب تأمین اجتماعی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 16 درصدی بازرسی بیمه‌ای در شعب تأمین اجتماعی در این استان خبر داد.

افزایش 16 درصدی بازرسی بیمه‌ای در شعب تأمین اجتماعی

گودرز بهادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: بازرسی از کارگا‌ه‌ها‌ از طریق شعب تأمین اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد در چهار ماهه اول سال جاری 16 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازرسان شعب تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در چهار‌ ماه نخست سال جاری حدود 5 هزار بازرسی از کارگا‌ه‌های مشمول قانون بیمه تأمین اجتماعی داشته که نسبت به برنامه اعلامی سازمان 16 درصد رشد نشان می‌دهد.

بهادری تصریح کرد: این تعداد بازرسی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: بازرسان کارگاه‌های شعب تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در هر ماه به طور میانگین هزار و 208 مورد بازرسی از کارگاه‌ها و واحد‌های کارگری این استان داشته‌‌اند که بیشترین این موارد مربوط به شهرستان‌های بویراحمد و گچساران است.

مدیر‌کل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بازرسی‌ها به منظور زیر پوشش قرار‌ دادن کارگران شاغل فاقد بیمه و برخورداری آن‌ها از حمایت تأمین اجتماعی صورت می‌گیرد و همکاری کار‌فرمایان و کارگران با بازرسان تأمین اجتماعی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

 انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول