اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

تجهیزات کلینیک باروری زنجان تکمیل نیست

خبرگزاری فارس: مدیر درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تجهیزات مورد نیاز کلینیک باروری استان زنجان تکمیل نشده است.

تجهیزات کلینیک باروری زنجان تکمیل نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید جلیلی ظهر امروز در جلسه کار گروه امور بانوان و استانداری زنجان اظهار داشت: بر اساس نیاز استان، دانشگاه علوم پزشکی زنجان به منظور راه‌اندازی بخش باروری برنامه‌ریزی کرده است.

وی با اشاره به اینکه با جابه‌جایی بخش سوختگی بیمارستان آیت‌الله موسوی به مکان دیگر، یک بخش پانزده تخته و مجهز به اتاق عمل به عنوان بخش باروری در این بیمارستان راه‌اندازی شده است، خاطر نشان کرد: تامین تجهیزات و امکانات سخت‌افزاری از جمله مشکلات این بخش به شمار می‌رود.

مدیر درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر نیروی ماهر مورد نیاز برای بخش باروری بیمارستان علوم پزشکی تربیت شده است، اضافه کرد: بخشی از تجهیزات نیز خریداری شده و بخشی دیگر با تامین اعتبارات خریداری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بستر و زمینه‌های لازم برای راه‌اندازی کلینیک و بخش باروری بیمارستان آیت‌الله موسوی آماده شده است، تصریح کرد: متخصصان نیز برای کسب تجارب و مهارت‌های لازم دوره‌های ویژه را در استان یزد دیده‌اند.

در ادامه این جلسه استاد دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر اینکه 10 تا 15 درصد از جمعیت استان زنجان را زوج‌های نازا تشکیل می‌دهند، خاطر نشان کرد: راه‌اندازی بخش باروری مجهز به سه اتاق عمل در استانٰ از ضروریات است.

فرناز محمدیان با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بخش خاصی برای راه‌اندازی بخش باروری در بیمارستان آیت‌الله موسوی اختصاص یافته است، ادامه داد: 500 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز این بخش مورد نیاز است.

وی تاکید کرد: با احداث بخش باروری بیمارستان آیت‌الله موسوی استان زنجان مردم نیازمند از بلاتکلیفی خارج می‌شوند.

در ادامه جلسه رئیس صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا(ع) استان زنجان با بیان اینکه مراجعات زیادی در زمینه ارائه تسهیلات ازدواج صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد: برخی از زوجین برای پرداخت تسهیلات دریافتی با مشکلاتی مواجه شده‌اند.

همچنین معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در زمینه احداث فرهنگسرا در شهرستان‌های استان زنجان اظهار داشت: اعتبار لازم برای احداث فرهنگسرا در شهرستان خرم‌دره و ایجرود تامین شده است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول