به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی قم، داود علیمحمدی در مراسم تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت از شرکت IMQ ایتالیا برای تمام واحدهای تابعه مدیریت درمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: کنترل کردن و بهبود شاخصهای درمان موجب افزایش کیفیت خدمترسانی به مردم و در نهایت رضایتمندی بیمهشدگان خواهد شد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم گفت: نگاه کیفی در انجام کارها به خصوص در بخش درمان از مطالبات به حق و صحیح بیمهشدگان است که مجموعه مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم در کنار راهاندازی بیمارستان تأمین اجتماعی امام رضا (ع) تلاش میکند با ارتقای شاخصهای درمانی زمینه ارائه خدمات مناسب و در شأن بیمهشدگان استان قم را فراهم کند.
وی با اشاره به اعلام ارزیابی و نظرسنجی انجام شده توسط استانداری قم در خصوص میزان رضایتمندی مردم از عملکرد مدیریت درمان تأمین اجتماعی گفت: مردم در سال 90، 78.4 درصد از عملکرد حوزه درمان رضایت داشتند که این میزان در مقایسه با سال 89 ، 5 درصد افزایش داشته است.
انتهای پیام/و30/د1000