اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

پلی‌کلینیک تخصصی و اورژانس 115 باشت کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس و مسئولان استانی ساختمان پلی‌کلینیک و اورژانس 115 باشت کلنگ‌زنی شد.

پلی‌کلینیک تخصصی و اورژانس 115 باشت کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، ظهر امروز ساختمان پلی‌کلینیک تخصصی و اورژانس 115 باشت کلنگ‌زنی شد.

در این مراسم تاجگردون نماینده مردم در مجلس، نبوی‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی، بیدارپور مدیرکل راه و شهرسازی، قلی‌پور فرماندار باشت، حجت‌الاسلام عبودی امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار داشت: پلی‌کلینیک تخصصی و اورژانس 115 باشت با مشارکت خیرین احداث می‌شود.

حسام‌الدین نبوی‌زاده با بیان اینکه این طرح در زمینی به مساحت یک‌هزار و 450 مترمربع و با زیربنای 600 متر مربع احداث می‌شود، افزود: زمین این طرح از طرف خانواده حاج ظفر تاجگردون خیر باشتی اهدا شده است.   

وی اعتبار پلی‌کلینیک تخصصی و اورژانس باشت را 8 میلیارد ریال اعلام کرد و ابراز داشت: 2 میلیارد ریال از اعتبار اجرای طرح توسط خیر باشتی تأمین و پرداخت شده است.

نبوی‌زاده با بیان اینکه نقشه طرح آماده است، افزود: پیمانکار طرح نیز انتخاب شده و به محض واریز پول خیرین عملیات اجرایی شروع می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همکاری خیرین در بخش بهداشت و درمان در استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: خیرین بیشتر در بحث اهدای زمین همکاری کردند.

این مقام مسئول در بهداشت و درمان استان با بیان اینکه بیشتر خیرین احداث مراکز درمانی خارج از استان هستند، افزود: کلینیک تخصصی و اورژانس باشت با مشارکت خیرین هم‌استانی احداث می‌شود.

نبوی‌زاده خاطرنشان کرد: با ساخت این کلینیک شرایط برای حضور پزشکان متخصص فراهم می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: با ارتقای باشت به شهرستان باید امکانات و خدمات خصوصا خدمات بهداشت و درمان توسعه یابد.

غلامرضا تاجگردون با بیان این‌که مرکز بستر درمانی فعلی باشت جوابگوی نیاز بیماران نیست، افزود: کمبود کادر درمانی به خصوص کادر مرد مهمترین مشکل مرکز بستر درمانی باشت است.

وی با اشاره به اهدای زمین پلی‌کلینیک و اورژانس باشت افزود: برادران و خواهرانم تصمیم گرفتند که این زمین اهدا شود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: مجوز احداث بیمارستان 32 تخت‌خوابی باشت از وزیر گرفته شده و در حال انجام کارهای پایانی است.

امام جمعه شهرستان باشت نیز با اشاره به مشکلات مرکز بستر درمانی باشت اظهار داشت: این مرکز جوابگوی نیاز مردم در این شهرستان نیست و مردم برای درمان به گچساران می‌روند.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی از مسئولان خواست تا احداث بیمارستان مشکل کادر درمانی و امکانات بستر درمانی را برطرف کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول