اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی همدان:

نیروی انتظامی مظهر قدرت و افتخار نظام است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان همدان اعتماد مردم به پلیس را از مهم‌ترین سرمایه‌های معنوی و اجتماعی پلیس دانست و گفت: نیروی انتظامی مظهر قدرت و افتخار نظام است.

نیروی انتظامی مظهر قدرت و افتخار نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مهدی معصوم‌بیگی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی شهرستان نهاوند اظهار داشت: امروز پلیس مقتدرتر از هر زمان به دنبال انجام مأموریت‌های محوله تحت فرامین مقام عظمای ولایت و فرمانده کل قواست و به این مهم افتخار می‌کند.

وی استان همدان را یکی از استان‌های امن در کشور خواند و افزود: ایجاد امنیت در گرو مشارکت مردم در برنامه‌های مختلف نیروی انتظامی است زیرا هر زمان که مردم وارد عمل شوند قطعاً موفقیت به دنبال دارد و نتیجه آن هر چه باشد به نفع مردم است.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان داشت: پلیس در جمهوری اسلامی مردمی‌ترین نیرو است و از آن جایی که مردم ولی‌نعمت مسئولان هستند بنابراین نیروی انتظامی نیز هر آنچه را دارد برای تأمین امنیت مردم به کار می‌گیرد.

وی اعتماد مردم به پلیس را از مهم‌ترین سرمایه‌های معنوی و اجتماعی پلیس دانست و تصریح کرد:‌ در کمتر کشوری رابطه‌ای دوستانه، صمیمانه و دلسوزانه‌ای که بین مردم و پلیس در جمهوری اسلامی وجود دارد، دیده می‌شود.

معصوم‌بیگی به گستردگی دامنه جرائم و وسیع بودن این حوزه اشاره کرد و افزود:‌ امروزه مجرمان از اعمال و انجام جرائم فیزیکی عقب نشسته‌اند و به دنبال جرائم گسترده از طریق فضای مجازی هستند بنابراین آموزش و فراگیری علوم مختلف و راه‌های شناسایی جرائم و چگونگی برخورد با آنها از ضروریات است.

وی هوشیاری نیروی انتظامی به واسطه کشف جرائم را مطلوب ذکر کرد و گفت: در سطح استان به واسطه ارتباط مثبت و اثرگذار پلیس با مردم و بهره‌مندی از پلیس نخبه و باایمان، جرائم به سرعت شناسایی و عاملان آن در کمترین زمان ممکن دستگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی همدان پیدا شدن مقادیری طلا و سکه توسط یکی از نیروهای انتظامی استان و عودت دادن آن به مالک سکه و طلاهای پیدا شده را نشان از اوج ایمان و اعتقاد قلبی نیروهای انتظامی در سطح استان دانست و عنوان کرد: این حرکت نماد پلیس شجاع، باایمان، معتقد به ولایت و رهبری و پیرو صدیق راه و سیره شهداست.

وی خاطرنشان کرد: همه نیروهای نظامی و انتظامی موظف به انجام چنین اموری هستند زیرا این گونه حرکات علاوه بر سربلند شدن از آزمون سخت الهی و مقابله با وسوسه‌های شیطان موجب افزایش اعتماد مردم به پلیس و نیروی انتظامی می‌شود.

در حاشیه این مراسم دو دستگاه دوربین مداربسته در سطح خیابان‌های پرتردد نهاوند افتتاح شد که اعتباری بالغ بر 40 میلیون تومان برای خرید و راه‌اندازی آنها هزینه شده است.

این دوربین‌ها علاوه بر ثبت تخلفات خودروها در هنگام رانندگی و... موجب افزایش امنیت در سطح خیابان‌های پرتردد نهاوند می‌شوند که به صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

و در پایان نیز از خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی نهاوند با حضور در منزل آنها توسط فرماندهی انتظامی استان دلجویی شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول