اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کاراته مالزی:

کاراته ایران جزو 3 قدرت برتر دنیاست

خبرگزاری فارس: سرمربی ایرانی تیم کاراته مالزی گفت: کشورمان ایران و ورزشکاران مستعد آن توانمندترین ورزشکاران در مسابقات جهانی و بین‌المللی کاراته هستند که در تراز ملی جزو سه قدرت برتر دنیا به شمار می‌روند.

کاراته ایران جزو 3 قدرت برتر دنیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل یوسف عطایی صبح امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک در اردبیل که به همت برادران عطایی در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: ما امروز در حالی جزو کشورهای مقتدر در رشته کاراته هستیم که توانمندی حضور در فدراسیون‌های جهانی و عرصه‌های بین‌المللی را داریم و باید از این ظرفیت و توانمندی خود بهترین و شایسته‌ترین استفاده را داشته باشیم.

وی به رونق کاراته در استان اردبیل و احیای این رشته در سبک‌ها و گروه‌های متعدد اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته با همکاری برخی از مسئولان سعی کردیم رشته کاراته را در این استان مهیا کنیم.

عطایی ضرورت ارتقای داوری این رشته را نیز به همراه سطح مربیگری یادآور شد و افزود: انتظار داریم روزی را به نظاره بنشینیم که کاراته کشورمان وارد المپیک شده و چندین چهره قهرمان المپیکی را از شهر و دیار اردبیل تقدیم نظام اسلامی کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این مراسم مشاور عالی فدراسیون کاراته نیز از اردبیل به عنوان مرکز و مهد پرورش قهرمانان و دلاوران ورزشی یاد کرد و گفت: رشته کاراته امروز در مسیر توسعه کمی و کیفی قرار گرفته و ما با امیدواری به قطب‌های این رشته نظیر اردبیل امیدوار هستیم در المپیک برزیل درخشش بی‌نظیر داشته باشیم.

در ادامه این مراسم پاتریک لین رئیس کمیته داوران آسیا و عضو کنسول داوری جهانی در سخنانی به شور و اشتیاق خود برای حضور در سرزمین دلاور‌خیز اردبیل اشاره کرد و افزود: امروز خوشحال هستیم در کنار قهرمانان المپیک و پارالمپیک شاهد اعتلای ورزش اردبیل و وجود قهرمانی همچون یوسف عطایی هستیم که پرچمدار افتخار ایران در مالزی هستند.

وی با ابراز امیدواری در ورود ایران به عرصه‌های جهانی و المپیک ابراز داشت: ایران شایسته حضور در المپیک است و باید با حضور در این عرصه توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته و بیش از هر زمان دیگر نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم از قهرمانان المپیک و پارالمپیک اردبیل سجاد انوشیروانی، مجید فرزین، جلیل باقری‌جدی و سعید محمد‌پور به همراه یوسف عطایی افتخار‌آفرین اردبیل در عرصه کاراته با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول