اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کاراته

هیئت کاراته استان البرز راهپیمایی می‌کند

خبرگزاری فارس: هیئت کاراته البرز به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کاراته با همکاری سبک‌های زیر پوشش راهپیمایی خواهد کرد.

هیئت کاراته استان البرز راهپیمایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، هیئت کاراته استان البرز در روز جهانی کاراته با همکاری سبک‌های زیر پوشش خود از میدان طالقانی کرج به سمت کوه عظیمیه و مزار شهدای گمنام حرکت خواهد کرد.

براساس این گزارش، از طرف سازمان جهانی کاراته 21 مهرماه روز جهانی کاراته اعلام شده، در همین راستا هیئت کاراته استان البرز نیز در نظر دارد تا به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کاراته با همکاری سبک‌های زیر پوشش خود از میدان طالقانی کرج به سمت کوه عظیمیه و مزار شهدای گمنام راهپیمایی کند و زیبایی، توان و قدرت کاراته واقعی را به دوستداران و علاقمندان نشان دهد.

در طی مسیر راهپیمایی، اجرای حرکات تمی شی واری (شکستن اجسام سخت)، اجرای کاتا به همراه حرکات تماشایی بونکای کاتا انجام میشود.

در این راستا همچنین انجام مبارزات آزاد قهرمانان جهانی و آسیایی استان البرز از دیگر برنامه‌های هیئت کاراته البرز در این روز خواهد بود.

سازمان جهانی کاراته به منظور المپیکی شدن کاراته با شعار بیاید تا کاراته و زیبایی‌های کاراته را به جهان نشان دهیم از فدراسیون‌ها خواسته است تا در این روز مهم با برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در تمامی کشورها با لباس کاراته راهپیمایی کنند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول