اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته قزوین خبر داد

حضور تیم هیئت کاراته تاکستان در لیگ برتر کاراته کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قزوین گفت: تیم هیئت کاراته تاکستان به نمایندگی از این استان در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کاراته کشور به میدان می‌رود.

حضور تیم هیئت کاراته تاکستان در لیگ برتر کاراته کشور

حمیدرضا داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه تیم هیئت کاراته تاکستان با کسب عنوان قهرمانی لیگ باشگاه‌های کاراته استان قزوین جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را کسب کرد، اظهار کرد: امیدوار هستیم این تیم نماینده خوب و شایسته‌ای برای کاراته استان قزوین در این رقابت‌ها باشد.

وی افزود: تیم هیئت کاراته تاکستان در آغاز هفته نخست و دوم خود در رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه افراسیابی تهران به ترتیب به مصاف تیم‌های هیئت کاراته کردستان و باشگاه آرمان تهران خواهد رفت.

داوری با اشاره به اینکه رقابت‌های لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور با حضور دوازده تیم در دو گروه شش تیمی برگزار می‌شود، اظهار کرد: کاراته‌کاهای هیئت کاراته تاکستان در گروه نخست این رقابت‌ها با تیم‌های دانشگاه پلیس، گاز زنجان، شهدای الوند، باشگاه آرمان تهران و هیئت کاراته کردستان هم‌گروه هستند.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین با اشاره به اینکه کاراته‌کاهای منتخب و برتر لیگ برتر کاراته استان قزوین در ترکیب تیم هیئت کاراته تاکستان برای شرکت در رقابت‌های لیگ برتر حضور دارند، افزود: با استفاده از نیروی جوانی و انگیزه بالا امیدوار هستیم تیم هیئت کاراته تاکستان حضوری موفق و ارزشمند در این مسابقات داشته باشد و در هفته‌های اول و دوم این رقابت‌ها عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

وی عنوان کرد: هدایت تیم هیئت کاراته تاکستان در رقابت‌های لیگ برتر بر عهده شاهرخ رحمانی و بهروز اولادی است که هر دو مربی از کاراته‌کاهای ارزنده و ملی‌پوشان سابق تیم ملی کاراته کشورمان هستند.

داوری با اشاره به درخشش کاراته‌کاهای تیم هیئت کاراته استان قزوین در رقابت‌های لیگ برتر کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور افزود: کاراته‌کاهای نوجوان قزوینی در این مسابقات عملکرد خوبی داشتند و توانستند در هفته‌های آغازین زنگ خطر جدی را برای مدعیان خود به صدا درآورند.

وی تصریح کرد: کاراته‌کاهای استان قزوین در این رقابت‌ها که با حضور بیست و هشت تیم در سالن کبکانیان تهران برگزار شد، توانستند تیم‌های تندر سقز و بتن‌سازی ساری را شکست دهند و صاحب دو پیروزی ارزشمند شوند.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین در پایان روند رو به رشد این رشته ورزشی در سطح استان را ستودنی توصیف کرد و گفت: با تلاش و برنامه‌ریزی مسئولان هیئت کاراته این استان می‌توان در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتری از کاراته‌کاهای استان قزوین در سطح میادین مختلف بود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول