اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی:

دشمنان به دنبال استحاله فرهنگی در کشور هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: دشمنان نظام مقدس اسلام اکنون به دنبال استحاله فرهنگی و دینی در کشور هستند.

دشمنان به دنبال استحاله فرهنگی در کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه یحیی شرفی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سربلندی و عظمت دین اسلام با حضور مردم مسلمان دوام یافته است، اظهار داشت: خدمت صادقانه به مردم با ارزش‌ترین راه برای رسیدن به سعادت است و خدمت در نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا بدین طریق رضایت خدا و مردم را فراهم کنیم.

وی افزود: نیروی انتظامی برخاسته از بطن مردم است و باید پناهگاه دل‌های خائف و دژ مستحکمی برای آنان باشد.

شرفی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس اسلام اکنون به دنبال استحاله فرهنگی و دینی در کشور هستند، تصریح کرد: آرمان‌های شهدا و ولایت فقیه پشتوانه مستحکمی برای مسلمانان است که می‌توان با تکیه بر آن‌ها راه رشد و تعالی را برای کشور هموار ساخت.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی امنیت را بزرگ‌ترین نعمت برای انسان‌ها دانست و گفت: برای داشتن جامعه موفق، توسعه یافته و مدرن وجود امنیت و عدالت در جامعه لازم است که به مدد وجود انقلاب اسلامی این امر در کشور جاری شده است.

وی در ادامه ایثارگری، تلاش، خدمت‌گزاری، مبارزه قاطع با هنجارشکنان، اشراف اطلاعاتی و آینده‌پژوهی را از ویژگی‌های یک پلیس موفق عنوان کرد و ادامه داد: کارکنان نیروی انتظامی با مجهز کردن خود به این امور توانسته‌اند امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آورند.

شرفی از آمادگی کامل خود در مقابله با هر گونه بی‌نظمی و ناهنجاری در استان خبر داد و گفت: سبزپوشان این عرصه با تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی خود کماکان در خدمات‌رسانی به مردم فعال خواهند بود و اجازه هیچ‌گونه فعالیتی را برای مخلان نظم و امنیت نخواهند داد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی در افزایش و بهبود عملکرد پلیس در جامعه ضرورت دارد، گفت: نیروی انتظامی تلاش می‌کند با بهبود و تقویت سیستم پاسخگویی به شهروندان، به افزایش اعتماد مردم به پلیس کمک کند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول