اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان خبر داد

توزیع 500 کلاس پیش ساخته در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان گفت: در سال تحصیلی جدید، 500 کلاس پیش ساخته در سطح استان و در مناطق محروم و دورافتاده توزیع شده است.

توزیع 500 کلاس پیش ساخته در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، غلامرضا محمدقاسمی در نشست شورای آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان در استانداری اظهار داشت: در سال‌جاری توانستیم کلاس‌های پیش ساخته را در مناطق محروم سیستان‌وبلوچستان توزیع کنیم به طوری که 500 کلاس پیش ساخته در سطح استان و در مناطق محروم و دورافتاده توزیع شده است.

وی عنوان کرد: اجرای طرح 6.3.3 به عنوان بزرگ‌ترین جراحی وزارت آموزش و پرورش در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: برای اجرای نظام آموزشی 6.3.3 یک انقلاب بسیار بزرگ در بخش تدوین، ساخت و ساز و تغییر کلاس‌ها در آموزش و پرورش صورت گرفت.

محمدقاسمی با اشاره به افزایش مدارس قرآنی در سطح استان گفت: امسال توانسته‌ایم به صورت ویژه، 25 مدرسه قرآنی تخصصی که به صورت هیئت امنایی اداره می‌شوند را در استان تشکیل دهیم.

وی با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی مدارس بیان داشت: تلاش برای افزایش دانایی دانش‌آموزان به منظور رفع نیازهای عصر حاضر، مهیا کردن زمینه کار گروهی و مشارکتی، ایجاد فضای مناسب برای نوآوری و خلاقیت دانش‌آموزان در یک فضای پژوهش‌محور، تربیت دانش‌آموزان نسل دیجیتال متناسب با سرعت تغییرات در زمان، نهادینه کردن آموزش در طول عمر و تلاش برای خودکارسازی سیستم‌های مدرسه از اهداف توسعه مدارس هوشمند است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان اضافه کرد: به منظور تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، برای نخستین بار در استان، 35 مدرسه تخصصی ورزش ایجاد شده است.

محمدقاسمی متذکر شد: با اجرای طرح صبا در استان، رشته‌های ورزشی از جمله ژیمناستیک در پایه دوم، شنا در پایه سوم، طناب‌زنی در پایه چهارم، تنیس روی میز در پایه پنجم و دو و میدانی در پایه ششم ابتدایی مدارس راه‌اندازی شده است.

در ادامه این نشست، علیرضا راشکی مدیرکل اداره نوسازی مدارس سیستان‌وبلوچستان نیز به ارائه گزارشی از عملکرد اداره مربوطه پرداخت.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول